یوونتوس یک دفتر جدید در آسیا افتتاح کرد

کشور هنگ کنگ محل جدید دفتر باشگاه یوونتوس در قاره آسیا خواهد بود.

یوونتوس یک دفتر جدید در آسیا افتتاح کرد

باشگاه یوونتوس، قهرمان فصول اخیر ایتالیا اعلام کرد که شعبه جدیدی در هنگ کنگ افتتاح کرده است و هدف از این تصمیم گسترش نام این باشگاه در منطقه آسیا و اقیانوسیه بوده است.باشگاه یوونتوس این منطقه از آسیا را به عنوان یکی از پتانسیل های بالقوره رشد برند خود دانسته و تجربه باشگاه های لیگ برتر جزیره را در این موضوع سرلوحه کار خود قرار داده است. همچنین جذب کریستیانو رونالدو از رئال مادرید سال گذشته با مبلغ 100 میلیون یورو بخشی از استراتژی برای تقویت برند یوونتوس در آسیا بود.

یوونتوس در تابستان امسال نیز برای برگزاری اردو در سنگاپور، چین و کره جنوبی به آسیا سفر کرد. البته غیبت رونالدو در دیدار دوستانه یوونتوس برابر تیم منتخب کره جنوبی باعث عصبانیت مردم سئول و تهدید آنها به شکایت نیز شد.

در بیانیه باشگاه یوونتوس در این خصوص آمده است: "تاسیس دفتر هنگ کنگ باعث درک بهتر نیازها، احساسات و آرزوهای طرفداران یوونتوس در آسیا و اقیانوسیه می شود."

جورجیو ریچی، مدیر ارشد بخش درآمدزایی یوونتوس گفت: "ما باید تعادل مناسبی بین مخاطبان داخلی و جهانی خود ایجاد کنیم. موضوع فقط مربوط به زمان پخش نیست و ماجرای حق پخش نیز اهمیت زیادی دارد زیرا در این بخش تفاوت بین لیگ برتر و سری آ بسیار زیاد است."

فدریکو پالومبا، مدیر عامل دفتر یوونتوس در شعبه هنگ کنگ مدعی شد این منطقه دامنه بزرگی برای رشد دارد. وی همچنین مدعی شد در دهه 1990، سری آ در چین بسیار محبوب بود و حالا باید دوباره به آن روزها بازگشت.

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها