ستاره ژاپنی رئال به مایورکا رفت

تاکه فوسا کوبو خرید ژاپنی جدید رئال، فصل جاری را قرضی در مایورکا توپ خواهد زد.

ستاره ژاپنی رئال به مایورکا رفت

تاکه فوسا کوبو چندی پیش از اف سی توکیو به رئال پیوست در حالی که از بارسلونا یعنی تیم سابقش هم پیشنهاد داشت. او با رئال راهی تور آمریکا شد و در چند بازی نیز به میدان رفت و خوش درخشید ولی زیدان از ابتدا گفته بود که کوبو متعلق به "کاسیتیا"، تیم دوم رئال است و جایی در تیم اول نخواهد داشت.

کوبو به قدری در بازی های پیش فصل رئال خوب بازی کرده بود که رسانه های اسپانیایی معتقد بودند او قطعا شایستگی حضور در تیم اول را دارد ولی زیدان موضع خود را تغییر نداد. کوبو دو بازی برای تیم دوم رئال انجام داد و توجهات رسانه ای به خاطر او فراتر از حد انتظارات رئال بود. حضور خبرنگاران متعدد ژاپنی برای بازی کاستیا همه را شگفت زده کرد.

در نهایت مسئولان رئال به این جمع بندی رسیدند که حضور کوبو در تیم دوم باشگاه نوعی بی انصافی در حق او محسوب می شود و بهتر است او یک سال قرضی بدون بند خرید دائمی راهی تیمی دیگر در لالیگا شود.

ابتدا گفته می شد رئال وایادولید به مالکیت رونالدوی برزیلی کوبو را به خدمت خواهد گرفت اما به مرور زمان این قضیه منتفی شد تا اینکه روز گذشته لاسستا فاش ساخت رئال با مایورکا برای انتقال کوبو به توافق نهایی رسیده است.

صبح امروز کوبو مادرید را به مقصد مایورکا ترک کرد؛ جایی که رئیس باشگاه در فرودگاه سنت ژوآن انتظار او را می کشید. ستاره ژاپنی پس از طی کردن تست های پزشکی مایورکا تا ساعاتی دیگر قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد. قرارداد کوبو قرضی یک ساله و بدون بند خرید است. شرایط بدنی او عالی است و می تواند هفته بعد برابر رئال سوسیداد به میدان برود. تاکه فوسا کوبو پس از آکوبو و آکیهیرو سومین ژاپنی تاریخ باشگاه مایورکا است.

منبع: ورزش سه

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها