قتل شیطانی پروین در باغ فیض تهران

معمای قتل شیطانی یک زن تهرانی پس از گذشت ۱۱ سال به بن‌بست خورد.

قتل شیطانی پروین در باغ فیض تهران

وقتی این گره کور باز نشد خانواده قربانی در دادگاه کیفری استان تهران خواستار دریافت دیه از صندوق بیت‌المال شدند. این درحالی است که شواهد نشان می‌دهد این زن قربانی جنایت شیطانی یک مرد آشنا شده است.

گزارش یک قتل

رسیدگی به این پرونده از شامگاه دوم شهریورسال ۸۷ به دنبال مرگ وحشتناک یک زن ۵۲ ساله به نام پروین در خانه‌اش در دستور کار افسران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض قرارگرفت‌. پسر بزرگ وی به ماموران پلیس گفت: برادر بزرگم در دبی زندگی می‌کند و برادر کوچکم سرباز است. از یک سال قبل که پدرم فوت شد من و مادرم باهم در این خانه زندگی می‌کردیم. من در محل کارم بودم که چند بار با خانه تماس گرفتم اما مادرم پاسخ نداد. من که نگران شده بودم مقابل در آمدم و با کلید یدک در را باز کردم و با جسد عریان مادرم روبه رو شدم. در و پنجره‌ای نشکسته و احتمالا یک آشنا مادرم را کشته است. او بعد از قتل مادرم، سه تخته فرش ابریشمی را از خانه‌مان سرقت کرده است.

جنایت شیطانی

به دنبال اظهارات پسر جوان، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پس از معاینه جسد در گزارشی اعلام کردند پروین بر اثر خفگی جان سپرده و قبل از مرگش نیز تحت آزار قرار گرفته است. با افشای این که قتل پروین شیطانی بود، پلیس به تحقیق پرداخت تا ردپایی از شیطان آشنا به دست آورد. شواهد نشان می‌داد زن تهرانی پس از مرگ شوهرش با دوستان زیادی رفت و آمد داشته است.

یک سرنخ

فرضیه جنایت سیاه از سوی یک مرد آشنا قوت گرفته بود که یکی از همسایه‌ها به ماموران گفت: عصر در اتاقم نشسته بودم که صدای ماشینی را از مقابل در شنیدم. گمان کردم پدرم آمده است به همین دلیل از پنجره اتاق به بیرون نگاه کردم اما یک مرد جوان را که کت و شلوار بر تن داشت دیدم که از یک پژو ۴۰۵ مشکی پیاده شد و به خانه زن همسایه رفت. چند ساعت بعد صدای فریادهای کمک خواهی پسر پروین را شنیدم که می‌گفت مادرش را کشته‌اند و از خانه شان سرقت کرده‌اند. تلاش برای به دست آمدن ردی از مرد پژو سوار آغاز شد اما پلیس به نتیجه مطلوب نرسید. پلیس در گام بعدی از تحقیقات چند نفر از دوستان پروین را تحت بازجویی قرار داد اما به سرنخی نرسید و این معما به بن‌بست خورد.

۱۱ سال بعد

در حالی که ۱۱ سال از این ماجرا گذشته و هیچ ردی از عامل یا عاملان جنایت به دست نیامده بود فرزندان پروین به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران مراجعه کردند و خواستند تا دیه مادرشان از صندوق بیت‌المال به آن‌ها پرداخت شود. پسر بزرگ وی به قضات گفت: مادرم قربانی جنایت سیاه یک مرد شده است و ما با گذشت ۱۱ سال از این ماجرا هنوز هیچ ردی از عامل جنایت به دست نیاورده‌ایم و حالا هم از پیدا شدن قاتل مادرمان ناامید هستیم. به همین دلیل می‌خواهیم تا دیه از صندوق بیت‌المال به ما پرداخت شود. بنابر این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این پرونده رأی صادر کنند.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها