کیهان عصبانی شد/ این بار از لیلی رشیدی

کیهان نوشت:روز گذشته اسامی داوران سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان اعلام شد. اما نکته عجیب، قرار گرفتن نام «لیلی رشیدی» در بین داوران این جشنواره بود.

کیهان عصبانی شد/ این بار از لیلی رشیدی

علاوه‌بر اینکه جای سؤال است که چرا بازیگری که سال‌هاست حضوری در سینمای کودک و نوجوان نداشته و کارنامه‌اش خالی از آثار و نقش‌های قابل توجهی است، نامش درمیان داوران این جشنواره دیده می‌شود، وی مدتی قبل تصویر بی‌حجاب خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود. لیلی رشیدی این اقدام غیرشرعی و غیرقانونی را با هدف حمایت از پوشش نامناسب ستاره اسکندری و نگار جواهریان انجام داده بود.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    در پشت کردن به رهنمودهای خداوند درد ما جهل و غفلت ما است؟؟؟!!! --- در حالی که مدیریت تک تک سلولهای وجود ما انسانها و سایر آفریدگان وادامه ی حیات و سلامتی و بقای این سلولها لحظه به لحظه وام دار علم و حکمت و عمل و الطاف خداوند جهان هستی است و خود ما هیچ دخلی در مکانیزم این مدیریت نداریم ؛ تنها برای ناراحت کردن برخی از هم نوعان خود جاهلانه و با غفلت به این الطاف پشت پا می زنیم و از اندک رهنمودهای صاحب الطاف که برای بهینه و سالم زیستی ما به ما رسانده است سرپیچی میکنیم ، غافل از این که این سرپیچی زمینه ساز کاهش الطاف خداوند می شود و این کاهش بتناسب زیان سرپیچی وجود ما را در معرض آسیب قرار می دهد. بی تفاوتی نسبت به الطاف خداوند در عدم رعایت حد اقل لازم حجاب شرعی در لباس و اندام خویش یکی از تجلیات سرپیچی از رهنمودهای قرآنی خداوند است که باید در مقابل الطاف بی کران روز مره ی محسوس و غیر محسوس او به ما با چشم بصیرت این بی تفاوتی را به ارزیابی بگذاریم و خود در حق خویشتن خویش قضاوت کنیم.

  • علی
    0

    جناب کیهان مملکت همینه . فقط لیلی رشیدی نیست . خیلی ها هستند و هر روز از یک جایی میزنن بیرون . مشکل فساد مسئولین و اشاعه فساد بوسیله انهاست . هر وقت توانستی جلوی انها را بگیری مملکت اصلاح میشود مگر نه همین اش و همین کاسه . شیطان برای اینکه مملکت ما به اینجا برسه خیلی زور زده بنابراین به همین راحتی کوتاه نمیاد و دست از یارانش برنمیداره .

  • بی نام و نشان
    0

    گسستن از راز و تکیه گاه وجود چه سر انجامی خواهد داشت؟؟؟!!! --- جان برادر!!! وحشت ونگرانی از نهانهای آینده و سر در گمی و سر گردانی از آن انسانهایی است که رشته ی پیوستگی خود را به راز و تکیه گاه وجود خویش با دستان خود بریده و به اندک خواسته های انسان ساز و حیات بخش ذات اقدس او دست رد زده و خود را در لاک بی نهایت محدود ذهن ناقص خویش که به کمال هیچ حقیقتی آگاه نیست و آگاه نخواهد شد زندانی کرده اند. یقین کنیم بریدن از راز و تکیه گاه وجود خویش روز به روز وحشت و نگرانی و سر در گمی و سر گردانی ما را تا واپسین دم فزون تر خواهد کرد تا غرق در آن شویم وبه سرای نابودی بپیوندیم و هیچ احدی بجز خداوند توانا و دانای مطلق یارای یاری رسانی به ما را نخواهد داشت. خداوند منان مهربان همه ی اصول این حقایق را در سرشت وجود فانی ما و موجودات جهان پیرامون ما با بایدها و نبایدها و زیباییها و زشتیها وشیرینیها و تلخیهای زندگی نهادینه کرده و ما را آزاد گذاشته که با عقل و سرشت و اراده ی خویش کدام یک از راه های زندگی را برگزینیم تا نخست خود آگاهانه نسبت به پیامد های هر گزینش در این دنیا و در آخرت در حق خویشتن خویش قضاوت و داوری کنیم و حکم بدهیم.

  • سام
    0

    سلبریتی های بی ارزش متنفرم ازتون بی دردهای پر مدعا

  • بنده ی گنهکار
    0

    الطاف بی کران خدا را چگونه پاسخ می دهیم؟ --- خداوند مهربان لحظه به لحظه نیازهای حیات ورشد و بقا وسلامتی میلیاردها سلول بدن ما را پیوسته تا پایان زندگی دنیوی ما با کمال آگاهی و توان بی پایان خود مدیریت می کند بی این که ما هیچ دخل و توان و تصرفی بتوانیم در مدیریت این سلولها داشته باشیم. خداوند بپاس قدر دانی و شکر گذاری این الطاف بی کران در قرآن کریم اندک خواسته های انسان ساز و حیات بخشی را از ما خواسته که انجام روزانه ی آنها هیچ وقت زیاد و دشواری برای ما ندارند. بی توجهی به خواسته های حیات بخش اندک خداوند ، بزرگ ترین ناسپاسی و ظلمی است که بنده با ناآگاهی یا با قصد لحظه به لحظه در حق خداوند خود روا می دارد ؛ و تو ای بنده با حجم و اندازه ای که داری خود قضاوت کن یک عمر سزای این ظلم بزرگ چیست؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها