اولین چراغ سبز پی اس جی به پیشنهاد رسمی بارسا

یکی از اعضای باشگاه پاری سن ژرمن که نامش فاش نشده، در مصاحبه با نشریه اکیپ، احتمال قبول پیشنهاد جدید بارسا برای نیمار را رد نکرد.

اولین چراغ سبز پی اس جی به پیشنهاد رسمی بارسا

نیمار قصد جدایی از پی اس جی را دارد و اولویت او نیز بارسلونا است؛ در حالی که رئال و اخیرا یوونتوس را نیز علاقه مند به خود می بیند.

هفته گذشته اولین دور مذاکرات بارسلونا و پی اس جی برای نیمار به بن بست خورد؛ چرا که پی اس جی دو بازیکن بارسا بعلاوه 100 میلیون یورو را برای انتقال نیمار طلب کرده بود. بارسا نمی خواهد در این تابستان یک یورو برای بازگرداندن نیمار هزینه کند و به معاوضه بازیکن فکر می کرد اما پس از اینکه فیلیپه کوتینیو پیشنهاد پیوستن به پی اس جی را رد کرد و قرضی به بایرن رفت و عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ و سمدو نیز همچون کوتینیو حاضر به رفتن به پی اس جی نشدند، دیگر چاره ای برای بارسلونا نماند که به عنوان آخرین پیشنهاد که به صورت رسمی نوشته و به پی اس جی ارائه شده، درخواست انتقال قرضی نیمار با بند خرید دائمی غیر اجباری(150 میلیون یورو) را داشته باشد.

پیشنهادی که بسیاری معتقدند مورد قبول باشگاه پاریسی قرار نخواهد گرفت چرا که به پول برای خرید جانشین نیمار که احتمالا دیبالا خواهد بود نیاز دارد.

در همین رابطه یکی از اعضای باشگاه پی اس جی در مصاحبه با اکیپ گفت:« ما آماده مذاکره هستیم ولی هدف اول این است که توقعات مالی ما برآورده شود. اگر بارسا تضمین بدهد که مبلغ مدنظرش را سال بعد پرداخت خواهد کرد، شاید با آن موافقت شود.»

طبق ادعای رسانه های بارسلونا، در پیشنهاد رسمی باشگاه، بند خرید غیراجباری گنجانده شده است که این البته با توقعات پی اس جی مغایرت دارد. باید دید بارسلونا در نهایت می تواند پی اس جی را برای واگذاری نیمار متقاعد کند یا خیر به خصوص که رئال و یوونتوس حاضرند برای جذب نیمار پول پرداخت کرده و بازیکنانی را نیز برای معاوضه پیشنهاد داده اند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها