محمود کریمی بازهم کتاب معرفی کرد+عکس

محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به رسم برنامه‌های هیأت رایت العباس (ع) در اعیاد و جشن‌ها به معرفی کتاب پرداخت .

محمود کریمی بازهم کتاب معرفی کرد+عکس

مراسم جشن عید غدیر خم شب گذشته دوشنبه ۲۹ مردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوالقاسمی و مدیحه‌سرایی محمود کریمی در هیأت رایت العباس (ع) واقع در امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به رسم برنامه‌های هیأت رایت العباس (ع) در اعیاد و جشن‌ها به معرفی کتاب پرداخت و کتاب «ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند» نوشته ابراهیم حسن بیگی را معرفی کرد.

«ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند» رمانی درباره امام علی علیه‌السلام است. این رمان از کلیسایی آغاز می‌شود که مردی تاجیک برای فروش کتابی که پیدا کرده به نزد کشیش کلیسا می‌رود. این کشیش عاشق کتاب‌های خطی و قدیمی است. با دیدن این کتاب به ارزش تاریخی آن پی‌می‌برد اما پس از خواندن کتاب به ارزش حقیقی کتاب یعنی همان شخصیت امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام پی‌می‌برد و با او آشنا می‌شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بی نام و نشان
    0

    « محمود کریمی بازهم کتاب معرفی کرد+عکس »؟؟؟!!! جان برادر!!! تو خود حدیث مفصل بخوان از این گذاره ی مجمل!!!

    نظرات شما -
    • بزرگان نیا
      0

      تلاقی افکار منطقی مثبت و سازنده را در جامعه ترویج کنیم --- برای تشویق و ترویج فرهنگ گفتمان منطقی مثبت سازنده و تبادل نظرات و اندیشه های مفید پیشرفت جامعه و تلاقی و رشد افکار عمومی در کشور و حرکت به سوی فرهیختگی ذهنی و اخلاقی و رفتاری چه خوب بود رسانه ها صاحبان لایکهای مثبت و منفی را به نوشتن کامنتهای منطقی انتقادی مستدل و مستند همیشه فرا می خواندند و این فرهنگ انسان ساز را در کشور تثبیت و ترسیخ می نمودند. این آرزو هرگز بدان معنا نیست که صفحات رسانه های دیجتالی و غیر دیجیتالی با به کار گیری انگ و کنایه های تحریک آمیز به عرصه ی تاخت و تاز مهمل گویی و تهمت و افترا و بهتانهای متقابل و دست جمعی تبدیل گردند. بحثهای آزاد متنوع فقهی و حقوقی که در برنامه ی بدون توقف در شبکه 3 سیمای ج.ا.ا میان دانشجویان انجام می گیرند اگر در تمام محافل دانشگاهی و دانشجویی در همه ی زمینه های مفید برای جامعه فرا گیر شوند و از جانب اساتید برجسته ی دانشگاه ها سازمان دهی و جهت دهی علمی بشوند در پیشرفت مثبت و سازنده ی ذهنیت و فرهنگ جامعه نقش بسزایی ایفا خواهند نمود.

  • بزرگان نیا
    0

    حکم شرعی فعالیت رسانه های عوام زده ی خرافه گستر چیست؟ --- به کسانی که شم تشخیص علمی سره از ناسره ی نظرات دینی و مذهبی و غیره را ندارند و به اصول قرآنی و عقلی این تشخیص آگاه نیستند و اصول نقل حدیث و روایت بنام دین و مذهب را نمی شناسند و روشنگریهای دفاع قرآنی و عقلی از دین و مذهب را سلیقه ای با عوام زدگی حذف می کنند برای مدیریت رسانه ی دیجتالی همگانی و هر رسانه ی دست جمعی دیگر که با مجوز رسمی فعالیت می کنند و امکان دارد روزانه میلیونها کاربر داشته باشند حرام است مجوز رسانه گردانی داد. از چنین رسانه های جهل گرا بجز عوام فریبی و گسترش من در آوردیهای خرافی عوام پسند که دین و مذهب را لوث و بدنام می کنند هنر دیگری بر نمی آید. فرایند و بازده وجود و فعالیت این رسانه ها بجز تخریب حیثیت و حرمت دین و مذهب و ریختن آبروی نظام اسلامی و بر انگیختن خشم خداوند جهان و بیزاری پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) چیز دیگری نیست.

  • احمد
    0

    کتابی بسیار عالی.تلنگری‌ در جهت شناخت امیرالمومنین.بسیار جذاب مخصوصا برای نوجوانان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها