جواد امام: انتقادات اخیر به شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، جنبه شخصی دارد

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران با اشاره به اینکه همه باید بپذیرند که نقدهایی به عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان وارد است، گفت: با این حال معتقدم که انتقادات مطرح شده بیشتر بحث‌های شخصی است.

جواد امام: انتقادات اخیر به شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، جنبه شخصی دارد

جواد امام درباره انتقادات مطرح شده به شورای عالی سیاستگذاری و فراکسیون امید اظهار کرد: مطرح شدن انتقاد با هدف بازسازی اصلاحات بسیار مفید است، ولی متاسفانه مطالبی که چند روز گذشته مطرح شده است، مستقل از عملکرد شورای عالی یا فراکسیون امید بوده و بیشتر مطالب شخصی است.

وی ادامه داد: اگر بحث بر سر تقویت جبهه اصلاحات بود، مطالب باید به گونه دیگری مطرح می‌شد، البته هنوز هم حرف واحدی از حزب کارگزاران شنیده نمی‌شود و من معتقدم که بحث شخصی میان کرباسچی و عارف است و موضوع شخصی شده و ارتباطی با شورای عالی ندارد. البته همه باید بپذیرند که نقدهایی به عملکرد شورای عالی وارد است و همه اصلاح‌طلبان باید برای رفع این انتقادات اقدام کنند. انتقادات به شورای عالی به خروجی لیست این شورا بازمی‌گردد، زیرا افرادی که معرفی شدند، نتوانستند پاسخگوی مسئولیت خود و انتظارات جامعه باشند اما نقد با تخریب تفاوت دارد.

امام در پایان گفت: بحث ها برای انتخابات پیش‌رو مطرح بوده و هیچ جمع‌بندی واحدی بدست نیامده است البته اصل مشارکت در انتخابات جمع‌بندی اولیه است، اما نحوه مشارکت باید مشخص شود. باید ببینیم چه شرایطی را برای اصلاح‌طلبان ایجاد می‌کنند تا براساس آن شرایط اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور یابند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟