گفتگوی جنجالی خبرفوری با سوسن پرور:

خط قرمزها، صداوسیما را از بین می برد / حدومرز دوستی در سینما باید مدیریت شود / انتشار فیلمهای شخصی از سلبریتی‌ها، چیدمانی از پیش طراحی شده است

سوسن پرور، بازیگر تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرفوری از خط قرمزها در رسانه ملی انتقاد کرد و گفت که این خط قرمزها صداوسیما را از بین می‌برد.

خط قرمزها، صداوسیما را از بین می برد / حدومرز دوستی در سینما باید مدیریت شود / انتشار فیلمهای شخصی از سلبریتی‌ها، چیدمانی از پیش طراحی شده است

او که در برنامه سرنا حضور یافته بود، از اینکه صداوسیما به طور مداوم خط قرمزهایش را تنگ‌تر کرده و به خود نزدیک‌تر می‌کند، ابراز تعجب کرد و گفت که این اقدام باعث کاهش مخاطب در مقایسه با حجم بالای مخاطبان برنامه‌های اینترنتی می‌شود.
این بازیگر در بخش دیگری از این مصاحبه، درخصوص حال و روز اخیرش گفت: در یک جمله می‌گویم هیچ‌چیز خوب نیست اما سعی می‌کنیم خوب باشیم. او پیروزی بر شرایط را در گرو تلاش برای بهبود اوضاع توصیف کرد.
سوسن پرور سپس در پاسخ به این سوال که آیا حال و روز ناخوش سلبریتی‌ها باعث مهاجرت آنها به خارج از کشو ر می شود، گفت: قطعا هرشخصی شرایط مالی مناسب داشته باشد، مختار است که شرایط زندگی‌اش را تعیین کند و به خارج از کشور برود. باید بپذیریم در جایگاهی نیستیم که زندگی سلبریتی‌ها را قضاوت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کنکاش و کنجکاوی در زندگی سلبریتی‌ها، برای سرگرم‌کردن مردم است و این چیدمانی از پیش طراحی شده درباره وضعیت سلبریتی‌هاست.
فیلم مشروح گفتگو با این بازیگر را می‌توانید در ادامه ببینید.

18

حجم ویدیو: 53.89M | مدت زمان ویدیو: 00:16:20 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ن
    0

    چه حجابی این عجب الگویی اینو اصلا به تلوزیون راه ندین

  • کاربر ناشناس
    0

    انشالله امثال ایشان از ایران بروند بر نگردند خیلی اهمیت ندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    بله چه خانم محجوبی معلومه حتما بازی گر است بله درسته چون بازی گراست

    نظرات شما -
    • دردمند
      0

      این مصاحبه گر هم که دنبال همچه افرادی است هر دو آنها سر و ته یک کرباسند.

  • علی
    0

    سلبریتی ها به غیر از تعدادی انگشت شمار همه شان فاسدند و حرفهایشان بی ارزش است . اینهایی خدایی را میخواهند که باب طبعشان باشد . خانم پرور باز هم کمه . ارشاد که کلا فاسده و صدا و سیما هم که فیلمهای سینمایی بی حیایی تان را نشان میدهد . البته برای شما سلبریتی ها هر چه فساد بیشتر . بهتر .

  • کاربر ناشناس
    0

    خجالت بکش درسته بازیگری حیا ندارید خجالت نمی کشید عفیف و شریف نیستید البته نه همه بازیگرها اما اکثرا فاسدید

  • محمد
    0

    بواسطه همین صدا وسیما سلبریتی شدین چرا جفتک میندازین

  • سپهدار حيدري خشتي
    0

    سلام علیکم ناله وفریاد دادرسی مردم را سرکوب نکنند یا وصله به آنها نجسبانند نتیجه‌ی مطلوب ندارد

  • ارسال
    0

    برعکس این حجابی که الان داره این تو تلویزیون همیشه نقش دخترای ساده و معصوم را بازی میکنه خیلی جالبه ما فکر میکردیم این خوبست این چه حجابیه موهاشو تراشیده و روسروی پشت گوشی سرش کرده آدم نمیدونه کدومو باور کنه شهرستانی هم هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟