علت برکناری مدیر عامل ایران‌خودرو / از گرانی تا تعلل در تحویل خودرو به مشتری

علت برکناری مدیر عامل ایران‌خودرو مشخص شد.

علت برکناری مدیر عامل ایران‌خودرو / از گرانی تا تعلل در تحویل خودرو به مشتری

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکناری مدیرعامل شرکت گفت: متاسفانه مشکلات و جست و خیز‌های مختلف بخصوص در یکسال اخیر در صنعت خودروسازی، باعث برکناری هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو شد.

او ادامه داد: در مجموع و البته مشکلات دیگر باعث بر تصمیم وزیر صنعت شد که مدیر عامل دیگری جایگزین شود؛ چرا که بحث خودرو مسئله مهمی است که دولت بیش از گذشته باید بر آن متمرکز شود.

این نماینده مجلس افزود: متاسفانه در ۸ ماه اخیر شرکت ایران خودرو مشکلات فراوانی از جمله بی‌نظمی‌ در تحویل خودو به مشتریان در موعد مقرر و عدم کاهش نسبت به مصوبات که این دست مشکلات باعث برکناری یکه زارع از مدیر عاملی شرکت ایران خودرو گردید.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    برکناری دردی درمان نمی کند.باید بصورت علنی وفوری دادگاه صحرائی برای این افراد برگزار شود که کشور را ملتهب نموده اند اثرات گرانی وقرار داده ای یک طرفه که به تمام امورات زندگی یک ملت تاثیر روانی وعملی داشته وبه ریش مردم بی پناه می خندن وبه کسی جوابگو نیستن از آقای رئیسی انتظار می رود. عین صاعقه بر سر تمامی مفسدین عواملی که مردم بطور کلی نا امید کردند فرود آید. وبدونه اغماض به دار مجازات برساند.واز هرج ومرج زورگویی خودرو سازها جلوگیری نماید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با این حرفا ماشین ارزون نمیشه چون اینا برای خودرو های وارداتی گمرک زیا میگیرن وخودرو های داخلی با همون وارداته ها مقایسه میشه اشلا چرا باید گمرک میگیرن عراق که کشور فقیریه اونجا بهترین ماشینا میاد وگمرک نمیگیرن منمگه ما از اونا چی کم داربم؟

  • سیاوش
    0

    سلام هرگز نمی توانم باور کنم که مدیر عامل ایران خودرو شخصا قیمتها را بالا برده باشد. تصمیم گیری برای قیمتها در ایران خودرو گرفته نمی شود و یا حداقل ایران خودرو به تنهایی تصمیم نمی گیرد. دلیل برکناری وی چیز دیگری است. بیخود سر ملت منت نگذارید. در بحث مسکن که آخوندی عامدانه باعث افزایش چند برابری قیمت شد همه دولت به اضافه مجلس تمام قد از او حمایت کردند تا خودش شخصا کناره گیری کرد. اوضاع قیمت مسکن غیر اسلامی غیر کمونیستی غیر نظام سرمایه داری و مخالف با تمام مکاتب الهی و بشری است ولی هیچ کسی به فکر مردم نیست.

    نظرات شما -
    • ابراهیم
      0

      با سلام من بااین پیام این آقا کاملا موافق هستم درسته که ماشین هم کمی تاثیر گذار هست برای خانواده ها ولی اگر یه خونه نداشته باشی بعد از 57سالگی یا هرسنی وصاحب خانه های که بی رحمانه تویه شهر کوچک که باپول پیش یک سال پیش که چهل میلیون بود دادم برای خونه هفتاد متری حال میگه یا سی میلیون دیگه باید بدی یا نداری برجی یک میلیون پول بده منه مسافر کش باید چکار کنم که مثل من و از من بدتر خیلی زیاده خوب مسکن چطور گران شد اجاره ها چطور گران شد فکر نمیکنید درست مشابه خودرو بودپس چرا چسبیده اید به ماشین سرپناه برای خانواده های بی خانه از هر مسئله ای مهمتر هست تورو به خدا شما رو به حضرت علی قسم میدم یه فکری برای اجاره ها بکنید خونه دار شدن برای من قبرم میشه اهانت به کسهای که روزگار منو دارند که خیلی زیاد هم هستند نمیکنم خودم رو میگم اونم اگر قبرها هم گران نشه خونه خریدن من اونجاست که بعدش از همه این گرانیها نجات میگیریم دلم به حال خانواده ام میسوزه هرسال خونه بدوش و می‌آییم پایین تر تا برسیم به بیابان وچادرزدن

  • محمد رادمهر
    0

    باید اعدام بشه تا درس عبرت بشه

  • کاربر ناشناس
    0

    اینهاادامشود

  • سپهدار حيدري خشتي
    0

    ا ک مدیران اجنبی ها را وارد کنید برای همیشه از اعمال اختلاس وخیانت واجهاف ایران خودرو جامعه راحت میشودهم خودتان طغیان در سرتان راهی پیدا نکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها