زبان بسکتبال ثابت است

نیکخواه بهرامی: چیزی از تیم‌های اروپایی کم نداریم

بازیکن تیم ملی بکستبال کشورمان گفت: سطح تیم‌های اروپایی بالا است اما ما به خودباوری رسیده‌ایم و هیچ چیز دور از دسترس نیست.

نیکخواه بهرامی: چیزی از تیم‌های اروپایی کم نداریم

صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران درباره آ‌مادگی ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی‌ها مناسب بود بعد از لیگ استراحت خوبی داشتیم اما با شروع تمرینات چند هفته اول پرفشار تمرینات را برگزار کردیم.

وی افزود: ما اردوهای اروپایی هم داشتیم که هر تورنمنت سخت‌تر از قبل بود بازی کردن با کشورهای اروپایی باعث می‌‌شود سطح بسکتبال ما بالا برود.

نیکخواه بهرامی افزود: چیزی از تیم‌های اروپایی کم نداریم زبان بسکتبال ثابت است؛‌ همان تمرینات را ما هم داریم اما آنها از نظر روانی و فیزیکی آماده‌تر هستند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره بازی با یونان خاطرنشان کرد: بازی با یونان خوب بود اما پالس منفی بعد از چنین باختی باعث ترس مربیان و کادر برای رویارویی با تیم‌های بزرگ می‌شود. ما قبل از المپیک ریو هم با تیم‌های بزرگ بازی کردیم که توانستیم از تجربه این بازی‌ها در جام ملت‌ها هم استفاده کنیم. امسال هم امیدوارم این تجربه‌ها به ما کمک کند؛ ما شانس صعود داریم همیشه گفته‌اند بستکبال اروپا سطح بالایی دارد اما ما هم به خودباوری رسیده‌ایم و هیچ چیزی دور از دسترس نیست.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها