حالا نوبت رییس جمهور است

 نماینده مردم تهران گفت: حضور مردم در انتخابات روز گذشته حماسه جاویدان در تاریخ ایران بود و رئیس‌جمهور منتخب باید تمام تلاش خود را برای مردم ایران به کار گیرد.

حالا نوبت رییس جمهور است

فاطمه سعیدی افزود: حضور مردم در انتخابات حماسه جاویدان در تاریخ ایران بود و مردم با حضور خود پای صندوق‌های رای هم به رهبری پاسخ دادند و هم به دعوت بزرگمردان انقلاب.

به گفته او با این همه حضور مردم که نشان از غیرت وشرف آنها داشت آقای روحانی باید با تمام وجود برای مردم ایران کار و تلاش کند، با رای مثبتی که به انتخاب آقای روحانی و جریان فکری او داده شد باید آقای روحانی تمام تلاش و وجود خود را برای انتظارات و مطالبات مردم به کار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: به نظر می رسد در کنار پاسخ به مطالبات مردم باید رئیس‌جمهور منتخب در زمینه اشتغال و اقتصاد نیز پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

سعیدی عنوان کرد: البته تا حدودی بی برنامگی برخی مسئولان در شعب اخذ رای وجود داشت که مردم ساعت‌های طولانی در صف منتظر بودند که باعث دلخوری شده بود، اما پیروزی انتخابات کام همه را شیرین کرد.

رأی مردم رأی به برنامه‌های «روحانی» بود

جلال میرزایی یکی دیگر از نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد: رایی که داده شد رای به گفتمان اصلاحات و برنامه‌های آقای روحانی بود و پاسخ اعتماد مردم این است که از تفسیرهای ناصواب خودداری کنیم.

جلال میرزایی در ارزیابی خود از حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در این شرایط کم نظیر بود و پاسخ این اعتماد این است که از تفسیرهای ناصواب خودداری کنیم و بپذیریم رایی که داده شده رای به گفتمان اصلاحات و برنامه‌های آقای روحانی بود.

نماینده مردم ایلام درمجلس تصریح کرد: باید مجال بدهیم که این برنامه ها اجرایی شود و نخواهیم که یک عده علیه دولت کارشکنی کنند.

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: پیام انتخابات روشن است. این پیام حکایت از گفتمان دولت و اصلاحات و به نوعی امیدوار بودن، دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید به پیام واقعی رای توجه کنیم و از تعدیل و تفسیرها خودداری کنیم، راه امیدواری و پیام این انتخابات به برنامه‌های روحانی است. اینکه دوباره بخواهیم کلی گویی کنیم در واقع به حاشیه بردن برنامه های آقای روحانی است.

میرزایی گفت: وعده‌هایی که به مردم داده شده نشان می دهد که اقبال اصلی مردم به این گفتمان بوده است و این گفتمان در چارچوب نظام وظایف خود را انجام خواهد داد.

منبع: ایسنا

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها