امنیت،ارمغان انتخاب قدرتمند

  دبیرشورای عالی امنیت ملی گفت: مردم ایران با حضورشان درانتخابات عزت مندانه، قدرتمندانه و مبنتی برشناخت شرایط و شرایط شناسی مناسب بهترین عکس العمل را نسبت به تحریمی ها و تهدیدکنندگان اعمال کردند.

امنیت،ارمغان انتخاب قدرتمند

علی شمخانی ، تاکید کرد: مهمترین معضل کشور رسیدگی به ساختارهای اقتصادی و تدوین سیاست های اقتصادی مناسب و اجرای پاکدستی در کشور است.

به گفته او اقتصاد مقاومتی بسته کاملی است که با اجرای کامل آن می تواند ما را به این اهداف برساند.

شمخانی با بیان اینکه انتخابات ایران قدرتمندترین مانور ممکن در ناامن ترین نقطه جهان است،‌تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به نفع عزت، استقلال و تولید کننده قدرت بازدارندگی است.

دبیرشورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی ازحضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب همچون 22 بهمن، روز قدس، انتخابات 92 و پیش از آن عبرت نمی گیرند،‌ اظهارداشت: قدرت های بزرگ به این نکته رسیدند که ملت ایران قابل معامله و قابل تهدید نیست.

آن طور که او گفت ملت ایران به شدت ضد بیگانه و به شدت خواهان حفظ استقلال خودشان هستند و این پیام بزرگ ملت ایران است.

گام سوم استوار

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و تاکید کرد: ملت پُرافتخار در آستانه خرداد سرنوشت ساز و حماسه آفرین گام سوم را استوار برداشتند.

محمدرضا تابش تصریح کرد: در آستانه خرداد سرنوشت ساز و حماسه آفرین که از دوم و سوم آن گرفته تا چهاردهم و پانزدهمش با همه تلخی ها و شیرینی ها؛ نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی بوده است، بار دیگر ملت پر افتخار ایران با مشارکت افزون بر ٧٠ درصدی خویش در انتخابات 'حماسه امید' را در ٢٩ اردیبهشت ،رقم زدند و با حضور تعیین کننده خود 'گام سوم' را استوار برداشتند و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست های تاریخی خود قرار دادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند.

وی افزود: پیروز این انتخابات؛ مردمی هستند که حماسه حضورشان دنیا را بهت زده کرد و بی شک این حجم حضور و دلبستگی مرهون حمایت های بی دریغ ، دلسوزانه و خیرخواهانه شخصیت های ارزشمند و محبوب ایران و سیاست های کارساز و غرور آفرین دولت در عرصه های ملی و بین المللی است.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: مردم برخلاف برخی از کاستی و گلایه ها و توقعات و خواسته های برجای مانده، به دینداری توام با آزادی، به صلح و آرامش و مدارا، به عقلانیت و تدبیر و قانونمداری و خرد گرایی، به حفظ ارزش ها و عدم سوء استفاده از آنها، به پیشرفت و توسعه و تعالی کشور، به توجه افزون تر رفاه و معیشت اقشار مختلف، به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اعتلای ایران، به اصلاحات و اعتدال و نماد آن در این انتخابات ، جناب دکتر حسن روحانی رای دادند.

نماینده مردم اردکان در مجلس تاکید کرد: این پیروزی غرور آفرین را به نمایندگی از مردم شریف ایران،مردم پر افتخار استان یزد و هم شهریان عزیز اردکانی ام خدمت ایشان تبریک عرض می کنم و از زبان مردم با عرض خسته نباشید و خدا قوت برای صبوری در مقابل هجمه ها ، می گویم:'آن مواعید که کردی،مرواد از یادت'

منبع: ایرنا

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها