محسنی اژه‌ای: تا حدودی دین اسلام احیا شده است

معاون اول قوه قضائیه گفت: علی رغم تلاش‌ها در قوه قضائیه، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به این نقطه به خوبی فعالیت کنیم.

محسنی اژه‌ای: تا حدودی دین اسلام احیا شده است

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز ۲۸ مرداد، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: با انقلاب اسلامی تا حدودی دین اسلام احیا شده است.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که به ما توفیق اقامه عدل را در حوزه قوه قضائیه داده است.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به معارفه رئیس کل دادگستری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به دوش مدیری بگذاریم که بتواند مسئولیت خطیر قوه قضائیه را اجرا کند.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: حجت‌الاسلام حمیدی حدود ۲۱ سال در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و این امر نشان از ایثار و ازخودگذشتگی ایشان دارد.

وی افزود: امیدواریم رئیس جدید دادگستری بتواند حوزه قضایی استان را با مشورت با بزرگان و کمک فکری و عملی از علمای این خطه مدیریت کرده و بتواند آنچه شایسته این مردم و نظام است، به انجام برساند.

معاون اول قوه قضائیه در پایان گفت: علی رغم تلاش‌ها در قوه قضائیه، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به این نقطه به خوبی فعالیت کنیم.



منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    ولی با وجود شماها من اینجور فکر نمی کنم.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ۹۱۷۷۳۸۷۲۲۰ بی گنا می سوزم

    • کاربر ناشناس
      0

      خدا کسی بی گنا هان نگا می کند ۹۱۷۷۳۸۷۲۲۰

    • کاربر ناشناس
      0

      خدا کسی بی گنا هان نگا می کند ۹۱۷۷۳۸۷۲۲۰ط

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها