پیام رهبر انقلاب به سپاه پس از انهدام پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیس

نماینده ولی فقیه در سپاه در نشست امروز خود جریان ابلاغ پیام شفاهی فرمانده کل قوا به رزمندگان سپاه را روایت کرد.

پیام رهبر انقلاب به سپاه پس از انهدام پهپاد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیس

حجت الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در نشست خبری صبح امروز درباره برگزاری همایش بسیج اساتید حوزه‌های علمیه در مشهد گریزی هم به تحولات اخیر در منطقه خلیج فارس زد و سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیس توسط سپاه را یک پیروزی بزرگ توصیف کرد.

او در ادامه به بیان خاطره‌ای از بازدید اخیرش از منطقه نازعات اشاره و خاطر نشان کرد: پیش از اینکه برای بازید از جزایر خلیج فارس بروم، خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و از ایشان خواستم تا رهنمودهایی را در باره این سفر بفرمایند. ایشان فرمودند« سلام من را برسانید و بگویید دستتان درد نکند کار خیلی بزرگی انجام دادید».

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • arman
    0

    آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی شمارو به جد بزرگوارتون قسم یک روز هم که شده دست از مسائل مهم نظامی و دفاعی بردارید و به معیشت و سفره کوچک شده مردم رسیدگی کنید

    نظرات شما -
    • منوچهر
      0

      دقیقا درست میفرمایید ولی رهبر عزیز دقیقا همان کار اساسی را انجام دادن چرا که با نبود امنیت بهترین امکانات ورفاه هم داشته باشی برات از زهر مار هم بدتر میشه چون این امریکا فرصت کنه چونمون میذاره.

    • arman
      0

      امنیت بدون رفاه چه ارزشی داره؟

    • کاربر ناشناس
      0

      همین که میگویید مسایل مهم خودش مهم است .

    • قاسم
      0

      شما فکر کنم پیگیر نظر دادن های منفی و پخش و اشاعه نا امیدی در بین مردم هستی ی کم چشم و گوشت رو باز کن و با نگاه به قانون وچیز های دیگه بدون حل مشکل من وتو دست خودمونه نه دست رهبری ، که الان نگاهمون بعد از خوردن به بن بست به رهبری که مشکلات رو حل کنه.ی کم بیشتر چشمو گوشمون رو باز کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها