کنایه وزیر کشور به ستاد رئیسی؛ کارتان غیرقانونی است/ رای گیری تا 12شب ادامه دارد

وزیرکشور گفت: شمارش رسمی آرا بعد از اتمام آخرین فرصت برای رای گیری شروع می شود.

کنایه وزیر کشور به ستاد رئیسی؛ کارتان غیرقانونی است/ رای گیری تا 12شب ادامه دارد

رحمانی فضلی اظهار کرد: از صبح تلاش کردیم تا تمهیدات را به نحوی بچینیم تا مردم بتوانند رای دهند اما جمعیت به قدری زیاد بود که گاها شرمنده آنها شدیم.

وی افزود: ما تا دوازده شب می توانیم انتخابات را تمدید کنیم لذا خواهش می‌کنیم تا ساعت دوازده همه پای صندوق ها بیایند چون طبق قانون بیشتر از دوازده شب نمیتوانیم انتخابات را تمدید کنیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: خواهش من از همه عزیزان این است که در برخی شعب خلوت توزیع شوند و به سایر شعب خلوت بروند. در این حالت ما شرمنده کسی نخواهیم شد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که تا ساعت 12 شب رای گیری تمام شود.

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که شایعاتی مبنی بر باز شدن صندوق ها در بعضی شعب دیده می‌شود گفت: گمانه زنی ها و شایعاتی از صندوق هایی که هنوز باز نشده در برخی محافل دیده شده است. مردم به هیچ وجه به این شایعات توجه نکنند، ستاد ما مامور شده تا باهمه رسانه هایی که شایعه پراکنی می کنند برخورد کند.

وی همچنین درخصوص شکایت افراد در خصوص انتخابات گفت: برخی مراجع اعلام عمومی شکایت کردند ولی مرجع قانونی رسیدگی به شکایات فقط شورای نگهبان است و طبق قانون اگر تخلفی دیده شود فقط باید به شورای نگهبان گزارش داده شود و شورا فقط تا سه روز فرصت دارد به آن‌ها رسیدگی کند. با برخی افراد که در شرایط کنونی این خبرها و شکایات را به غیر از شورای نگهبان مطرح می‌کنند برخورد می‌شود.

وزیر کشور در خصوص تعرفه ها اظهار کرد: ما به هیچ وجه کسری تعرفه نداشتیم. من به همه فرماندهان دستور دادم تا در برخی ستادها که موقتا با کسری بودجه مواجه شدیم سریعا تعرفه تامین شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم که مردم با ما همکاری داشته باشند تا ما شرمنده آن ها نباشیم.

رحمانی فضلی در خصوص شمارش آرا و اعلام نتایج هم توضیح داد: شمارش رسمی آرا بعد از اتمام آخرین فرصت رای گیری یعنی بعد از ساعت ۲۴ امشب آغاز خواهد شد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها