دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر در حوزه‌های اخذ رأی استان تهران/وصول گزارش‌های متعدد درباره خرید و فروش آرا

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: افزون بر ۱۰۰ نفر به خاطر تخلفات انتخاباتی متعدد از جمله خرید و فروش آرا، توسط مقامات قضایی و ضابطین دستگیر شدند.

دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر در حوزه‌های اخذ رأی استان تهران/وصول گزارش‌های متعدد درباره خرید و فروش آرا

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که آیا طی ساعات گذشته از آغاز اخذ رأی در حوزه‌های مختلف، تخلفاتی گزارش شده است یا خیر اظهار کرد: متأسفانه تخلفات در حوزه پیرامونی تهران ، زیاد گزارش شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: کما فی‌السابق شاهد مداخله برخی عوامل در جریان اخذ رأی هستیم که این موضوع بیشتر در رابطه با انتخابات شوراهای شهر و روستا وجود دارد و البته انتخابات ریاست جمهوری را هم تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است.

اسماعیلی گفت: موارد متعددی از گزارش‌های واصله مربوط به خرید و فروش آرا در حوزه‌های مختلف اخذ رای بود و طبق اطلاعات واصله، بیش از 100 نفر به خاطر تخلفات انتخاباتی توسط مقامات قضایی و ضابطین دستگیر شدند و تمام تلاش‌ها بر این است که جلوی تخلفات گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه در پاسخ به سئوال دیگری درباره نتیجه بازدیدی که از شعب مختلف اخذ رأی داشته است گفت: خوشبختانه با عنایت خدای متعال، حضور پرشور مردم را در شعب مختلف اخذ رأی شاهدیم و در این دوره سطح مشارکت مردم خوب است.

اسماعیلی ادامه داد: گرچه علاوه بر سطح مشارکت، شاهد کندی عملکرد اعضای شعب اخذ رأی بودیم که همین مسئله موجب طولانی شدن صف‌های و طبیعتاً معطلی مردم شده است. انتظار می‌رود فرایند اخذ رأی به نحو شایسته تسهیل شود و مردم سریعتر بتوانند آرای خود را داخل صندوق بیندازند.

منبع: تسنیم

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها