سرمربی هادرسفیلد اخراج شد

باشگاه هادرسفیلد تاون سرمربی خود یان سیورت را بعد از بدست آوردن تنها یک پیروزی در هفت ماه اخراج کرد.

سرمربی هادرسفیلد اخراج شد

باشگاه انگلیسی هادرسفیلد که سال گذشته در لیگ برتر جزیره حضور داشت ولی در نهایت با سقوط به دسته پایین‌تر امسال در رقابتهای چمپیونشیپ به میدان می‌رود، یان سیورت، سرمربی خود را که در دوره هفت ماه هدایت این تیم تنها موفق به کسب یک پیروزی شده بود رسما اخراج کرد.

هادرسفیلد که در طول تابستان شایعاتی درباره علاقه‌اش به جذب مهدی طارمی مطرح شده بود ولی در نهایت با او به توافق نرسید تا طارمی راهی لیگ پرتغال شود در بازی قبلی خود در اولین مرحله جام اتحایه انگلیس مقابل لینکلن‌سیتی شکست خورد و یان سیورت بعد از آن بازی در مواجهه با انتقادهای شدید از او گفته بود اطمینان دارد مدیران باشگاه از او حمایت خواهند کرد تا به کارش در هادرسفیلد ادامه دهد.

اما شکست روز جمعه هادرسفیلد مقابل فولام در رقابتهای چمپیونشیبپ که با نتیجه 2-1 اتفاق افتاد کاسه صبر مدیران هادرسفیلد را لبریز کرد تا او را از کار برکنار کنند.

سیورت در هفت ماهی که سکان هدایت هادرسفیلد را بر عهده داشت در 19 بازی تنها موفق به کسب 1 پیروزی شده بود. یان سیورت در ماه ژانویه گذشته بعد ا ز اخراج دیوید واگنر، سرمربی هادرسفیلد شد و مدیران این تیم امیدوار بودند با او تیم‌شان از سقوط از لیگ برتر نجات یابد. اتفاقی که نیفتاد تا بعد از شروع بد در رقابتهای چمپیونشیبپ دوران همکاری باشگاه با یان سیورت نیز با اخراج او به پایان برسد. هادرسفیلد بعد از سه بازی در فصل جدید چمپیونشیپ با یک امتیاز در رده بیستم جدول قرار دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها