آخرین جزئیات تعطیلی مدارس در 30 اردیبهشت

معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تصمیم گیری درباره تعطیل بودن یا نبودن روز شنبه مدارسی که حوزه رای گیری هستند به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها واگذار شده است.

آخرین جزئیات تعطیلی مدارس در 30 اردیبهشت

زهرا اسماعیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، در پاسخ به این پرسش که آیا مدارسی که حوزه رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند در روز شنبه (فردای انتخابات30 اردیبهشت ) به علت شمارش آرا تعطیل خواهند بود یا خیر اظهار کرد: از آنجا که مدت زمان شمارش آرا متناسب با جمعیت رای دهندگان در هر استان متفاوت است تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس در روز شنبه به استان‌ها واگذار شده است.

وی افزود: بر این اساس مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها تعطیلی احتمالی مدارس را از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی اطلاع رسانی خواهند کرد.
بر اساس اعلام ادارات کل آموزش و پرورش استان های مختلف تاکنون تمامی مدارس استان های گیلان، زنجان، کرمانشاه، اصفهان ، مازندران، یزد، خوزستان، تهران ، و شهرستان های تهران، ناحیه یک و دو سنندج و مدارس شعب اخذ رای در استان مرکزی و خراسان رضوی به علت مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات و شمارش آرا تعطیل است.
تمامی مدارس شهر و شهرستان‌های تهران شنبه 30 دیبهشت ماه 96 تعطیل اعلام شده است.

منبع: ایرنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها