قاتل ذوب آهن کاندیدای بهترین بازیکن آسیا

با بسته شدن پرونده بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در غرب آسیا، ستاره برزیلی باشگاه الاتحاد و قاتل تنها نماینده ایران در این رقابت ها کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته آسیا معرفی شد.

قاتل ذوب آهن کاندیدای بهترین بازیکن آسیا

در شرایطی سه نماینده عربستان موفق به کسب جواز صعود به یک چهارم نهایی ACL2019 در کنار السد قطر شدند که ستاره برزیلی الاتحاد با درخشش فوق العاده خود در بازی برگشت با ذوب آهن تنها نماینده باقی مانده ایران در این مرحله به عنوان کاندیدای اول کسب عنوان بهترین بازیکن هفته آسیا معرفی شد.

رومارینهو برزیلی در شرایطی دو گل از چهار گل الاتحاد را وارد دروازه ذوب آهن کرد که با همین آمار همین طور بازی تاثیر گذار در حضور 80 دقیقه ای خود در زمین بالاترین میانگین امتیازی را از کارشناسان و اهالی فن دریافت کرد تا بالاتر از سایر کاندیداها در مسیر کسب عنوان بهترین بازیکن هفته قرار بگیرد.

جالب این که مانوئل خیمنز هم تیمی فلسطینی- شیلیایی او در الاتحاد هم میانگین امتیاز بالایی در بازی های این هفته داشت چون یک گل زد یک گل هم ساخت تا دومین بازیکن موثر تیم سعودی لقب بگیرد اما به نظر می رسد ای اف سی تندیس بازیکن برتر هفته را به رومارینهو برزیلی بدهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها