نوشین جعفری کیست؟ / خبرنگار هتاک یا ادمین «یار دبستانی»؟

بازداشت نوشین جعفری چند روزی است که واکنش های بسیاری به دنبال داشته است. سخنگوی دستگاه قضا گفته، نوشین جعفری به خاطر اهانتی که به مقدسات و حضرت سیدالشهدا انجام داده بود و همچنین تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب قرار گرفته است.

نوشین جعفری کیست؟ / خبرنگار هتاک یا ادمین «یار دبستانی»؟

اما پیش از این برخی منابع از ارتباط نوشین جعفری، با اکانت هتاک "یار دبستانی" خبر داده اند.

کاربران فضای مجازی در واکنش به دستگیری نوشین جعفری یکی از ادمین‌های هتاک به اهل‌بیت، هشتگ #نوشین_جعفری را ترند کردند. آنطور که رکنا گزارش کرده، او عکاس اصلاح‌طلب و دختر قدرت‌اللّه جعفری از سران حزب پان‌ایرانیسم و فرقه بهائیت است که از قضا رابطه نزدیکی با برخی از سلبریتی‌های پرحاشیه داشت،
پس از انتشار خبر این بازداشت، بیش از همه در توییتر بحث درباره‌ او بالا گرفت و هشتگ #نوشین_جعفری به یکی از هشتگ‌های داغ این شبکه اجتماعی تبدیل شد. کاربران فضای مجازی نوشین جعفری را ادمین حساب کاربری «یار دبستانی» در توییتر معرفی کردند؛ اکانت براندازی که بارها با انتشار پست‌هایی، به اهل بیت و ائمه اطهار هتاکی کرده است و از هیچ گونه توهین و فحاشی به سران نظام مضایقه نکرده بود.

با این همه، برخی سلبریتی ها بلافاصله به دفاع از نوشین جعفری پرداختند و از او به عنوان یک خبرنگار یاد کردند که نباید همزمان با روز خبرنگار بازداشت می شد.

با این حال انتشار توئیت هایی از او نشان می دهد که وی توئیت هایی اهانت آمیز در اکانت توئیتری خود داشته و به گفته سخنگوی دستگاه قضایی به همین خار بازداشت شده است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان برای نابودی کشور قسم خورده اند

    نظرات شما -
    • اسی
      0

      یقینا همینطوره ولی حیف که آحاد مردم از این دسیسه غافلند و در خواب !!!

    • یه نفر
      0

      از کجا معلوم نقشه شما اصولگراها این نیست و دارید زیرآبی میرید کشور ما رو دو دستی تقدیم عراقی و سوری و لبنانی کنین؟؟؟؟!!!

  • تینا
    0

    جالبه به پیغمبر خاتم وائمه توهین میکنی اونم کسایی که تو من وامثال ماها بخاطر وجود اونا بوجود اومدیم بعد میگی تابو شکنی کنی که چی تو همون کشورهایی که ازادی به قول تو وامثال تو دارن کسی جرات توهین که چه عرض کنم کلا صحبت کردن درمورد هولوکاست جرم اون وقت به خدا وپیغمبر توهین میکنه بعد میگه کسی چیزی نگه

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      باعث و بانیش همون افراطیها هستن که وجهه دین رو تو دنیا خراب کردن که یه عده کافر بی ادب زبون دراز شدن....باید جلوی اون افراطیهای گمراه کننده رو گرفت که از همه خطرناکترند

  • علیرضا
    0

    خب که چی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها