حمایت ترانه علیدوستی از نوشین جعفری


22 مرداد 1398 - 09:40
5d52463300d34_2019-08-13_09-40
ترانه علیدوستی با انتشار عکسی از سریال شهرزاد از نوشین جعفری، عکاس بازداشت‌شده حمایت کرد.

ترانه علیدوستی با انتشار عکسی از سریال شهرزاد از نوشین جعفری، عکاس بازداشت‌شده حمایت کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d52463300d34_2019-08-13_09-40
22 مرداد 1398 - 09:40

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
من 0 0 پاسخ 1398/5/26 -14:23

اغلب این بازیگرهایی که هر روز یه نظر میدن سواد درست و حسابی هم ندارن... درسته که ادب و تفکر ربطی به سواد نداره.. ولی بعضی شون حتی اونم ندارن... فقط برای گرفتن تابعیت باید هر چند روز یبار یه جا علنی به کشورشون توهین کنند! از کارتون خواب های آمریکایی یاد بگیرید که در همون حال هم به کشورشون احترام میذارن..

Mojtaba 5 1 پاسخ 1398/5/24 -02:47

السلام علیکم یا اهل بیت النبوة و موضع الرسالة - سلام و درود بی پایان خداوند بر ساحت مقدس محمد و آل محمد . باید به نوبه خودم عرض کنم متاسفانه جامعه ما دارد وارد قهقرایی عجیب می شود ، از بس که ما به سلبریتی های بی سواد خود پر و بال داده ایم آن احمق ها فکر کرده اند کسی هستند و حتی جرأت این را پیدا کرده اند که به مقدسات توهین کنند . شاید هم گاهی اوقات ضعف از خود ما باشد .. مگر نه اینکه در فقه مقدس شیعه اهانت کننده به مقدسات مهدور الدم است ؟؟ پس چرا در رابطه با چنین افراد پست و دون مایه و نجسی مماشات می شود ؟؟ قداست و احترام به اهل بیت (ع) خط قرمز تمامی مسلمانان جهان است .. جز اینکه امثال ترانه علیدوستی و هدیه تهرانی ذات خود را به انظار عموم نشان دهند هدفشان چیست ؟؟ خانم علیدوستی نمی دانند نوشین جعفری به اهل بیت (ع) توهین کرده است ؟؟ یا میدانند و عمداً از ایشان دفاع می کنند و دم از دوستی با ایشان می زنند ؟؟ گستاخی و وقاحت تا کجا ؟؟

مهدی ابراهیمی 4 2 پاسخ 1398/5/23 -18:25

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنا‌یک السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین و رحمه الله و برکاته.

بهروز 1 3 پاسخ 1398/5/23 -17:41

حتی فکرش هم چندش‌آوره که هر کسی که مدعی سلبریتی شده میتونه تو هر موضوعی ، فارق از امنیتی و جرم طرف مقابل اظهار نظر کنه...تو خودتون چی دیدید که اینقدر خودتون رو گم کردید؟یه ذره از هنرمندان قدیمی یاد بگیرید.‌‌دوره‌ی ما خانوم افسانه بایگان رو بورس بود و الانم هست و واقعا هنرمنده‌‌...اما من به شخصه هیج حرف سیاسی رو از این بزرگوار نشنیدم

سلمان 4 4 پاسخ 1398/5/23 -09:22

از برکت خون شهداء به نون نوایی رسیدن ،به جای این که اوضاع مملکت رو درک کنند و خودشان مبلغ و پایبند به رعایت شئونات باشند و با بصیرت موضع گیری کنند ،متاسفانه سکوت که نمی کنند هیچ ،برعکس سر سفره مملکت اسلامی نشسته اند و هر کاری می کنند.

علی 8 4 پاسخ 1398/5/23 -00:43

بابا اینا دیگه شوووورشو در آوردن فکر کردن کی هستن هرر روز یکیشون اهانت میکنه. فحاشی میکنه. باعث مرگ افراد بیگاه و منحرف کردن ذهن مردم میشن. کشف حجاب میکنن. از ی آدم بی ارزش که در این حد به مقدسات یک مللت و کل مسلمونهای دنیا بی احترامی کرده حمایت میکنن.. هه خب عکس گرفته ک گرفته که چییی؟؟؟ یا حالا اگر باهم دوستم بودید باید اینطوری حمایت کنی؟ همین مررردم شمارو از هیچی به اینجا و موقعیت حالتون رسوندن حالا فکر کردید کی هستید و در چه حدی هستید که اینطور افسارگسیخته شدید؟؟؟؟ یکم شرم و حیا لطفا