توقف محموله سنگین 900 کیلوگرمی مواد مخدر در رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: در درگیری مسلحانه شامگاه گذشته (سه شنبه 26 اردیبهشت ماه) سربازان گمنام امام زمان (عج)، باند بین المللی و فعال قاچاق مواد مخدر متلاشی و یک شرور مسلح به هلاکت رسید.

توقف محموله سنگین 900 کیلوگرمی مواد مخدر در رودبار جنوب

"سهراب سالاری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی یکسری اقدامات فشرده اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مشخص شد بخش عمده فعالیت اعضای این باند در کشور پاکستان بوده است.

دادستان رودبار جنوب با اعلام اینکه اعضای این باند مجهز به انواع مختلف سلاح های جنگی بوده اند، تصریح کرد:قاچاقچیان قصد انتقال محموله سنگین 900 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک را به استان های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان زمین گیر شدند.

این مقام قضائی تصریح کرد: پس از شناسایی و رصد کامل فعالیت این باند، ضربه به این باند در دستور کار دستگاه اطلاعاتی وامنیتی استان قرار گرفت وشامگاه گذشته طی یک درگیری وتعقیب گریز مسلحانه که به مدت دو ساعت در منطقه چاه بلوچ از توابع شهرستان رودبار جنوب به طول انجامید، باند مذکور منهدم شد.

سالاری عنوان کرد: در این عملیات یکی از اشرار مسلح به ضرب گلوله به هلاکت رسید و همچنین خودروی حامل موادمخدر نیز کشف و ضبط گردیده است.

به گزارش ایسنا، استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور است و دستگاه های انتظامی وامنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده‌اند.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها