فرناز رهنما در گفت‌و‌گو با سرنا :

باید باور کنیم در دنیای هنر، کسی جای دیگری را تنگ نمی‌کند/ متأسفانه وضعیت به گونه‌ای است که هرچقدر تلاش می‌کنیم، باز هم می‌بینیم که دست و پا زده‌ایم!

بازیگر سریال ساختمان پزشکان معتقد است ؛ باید باور کنیم در دنیای هنر، کسی جای دیگری را تنگ نمی‌کند.

باید باور کنیم در دنیای هنر، کسی جای دیگری را تنگ نمی‌کند/ متأسفانه وضعیت به گونه‌ای است که هرچقدر تلاش می‌کنیم، باز هم می‌بینیم که دست و پا زده‌ایم!

بازیگر سریال ساختمان پزشکان درخصوص حضور بازیگران معروف در دنیای تئاتر گفت: قبلا شاهد مرزبندی بین بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینما بودیم اما اکنون مشاهده می‌کنیم که اتفاقا هنرمندان تئاتر به سینما و تلویزیون راه پیدا می‌کنند چراکه باید باور کنیم در دنیای هنر، کسی جای دیگری را تنگ نمی‌کند.

فرناز رهنما در گفتگو با برنامه سرنا به کم‌کاری امسال در زمینه بازیگری اشاره کرد و اظهار داشت: همواره برای من کیفیت و دیده‌شدن کار، مهم‌تر از تعداد کار بوده است؛ البته در این یک‌سال درگیری تحصیلی داشته‌ام.

وی درخصوص احتمال ساخت سریال ساختمان پزشکان ۲ خاطرنشان کرد: من که خیلی خوشحال می‌شوم این اتفاق رخ دهد، البته که معتقد هستم برخی پروژه‌ها در اوج به پایان برسند، بهتر خواهد بود.

22

حجم ویدیو: 12.92M | مدت زمان ویدیو: 00:04:10 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • arman
    0

    اخه یه جور میگه هنرمند انگار درمورد سینمای هالیوود حرف میزنه . خجالت بکشید بابا سطح فیلماتون از فیلمای هندی و کره ای هم کمتره . بچه های سریال مدرسه شهید همت بخدا بهتر بازی میکردن تا بازیگرای به اصطلاح باتجربه

  • ایرانی
    0

    واقعاا ایناچقدبخودش معروفیت میدن اخه شماخودتونوبازیگرمیدونین همش یاعشق عاشقی یامرگومیریاناراحتی برین جم کنین حاله مردومه گرفتینه ی مشت بیسوادک باپارتی ورشوه دادن بازیتون میدن پیش خودتون چی فکرمیکنین خداوکیلی

  • کاربر ناشناس
    0

    بابا بکارید وقتتان صرف بازیگرها می کنید در دنیای امروز رقص و آواز هم بهش میگن هنر این بازیگر ها عامل بد حجابی هستند

  • کدخدا
    0

    اگرشما هنرمندید پس وثوقو فردینو ناصرو جمیله مرجان هایده واهدیه مهستی حمیده شهلا روستا خروش ووووووچی باید بگن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها