توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل نیازمند ساماندهی مرز بیله‌سوار است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل نیازمند ساماندهی مرز بیله‌سوار است.

توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل نیازمند ساماندهی مرز بیله‌سوار است

مهران اوچی اظهار داشت: با توجه به اینکه ورود اتباع حمهوری آذربایجان به قصد درمان از مرز بیله‌سوار است، به منظور توسعه گردشگری سلامت لازم است ورود مسافران ساماندهی شود.

وی در پاسخ به این سوال که بر خلاف طرح‌هایی که در گذشته اجرا می‌شد آیا جهاد دانشگاهی در گردشگری سلامت عقب‌گرد داشته است، افزود: جهاد دانشگاهی در ماه‌های اخیر در جلسات هم‌اندیشی متعددی ایده‌های خود را مطرح کرده اما در استان نیازمند کار تیمی هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار کرد: تجربه ثابت شده هر کجا ادارات در کنار هم فعالیت داشتند موفقیت حاصل شده و این موضوع باید در گردشگری سلامت نیز نهادینه شود.

اوچی تصریح کرد: به دستور استاندار اردبیل تیمی برای پیگیری موانع توسعه گردشگری سلامت تشکیل شده و جهاد دانشگاهی نیز در جلسات و برنامه‌های آن مشارکت دارد.

وی با تاکید به اینکه گردشگری سلامت می‌تواند در کمترین زمان اشتغال‌زایی قابل توجه به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: رونق گردشگری سلامت در استان به منزله اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان تصریح کرد: در اجرای برنامه‌ها تعامل مطلوبی نیز با علوم پزشکی استان برقرار شده و حامی طرح‌های در دست اجرا هستیم.

اوچی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی یاری‌گر دستگاه‌های متولی باشد و نسبت به اجرای پروژه‌های تحقیقاتی اقدام کند.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها