واکنش حسین انصاریان به حواشی افتتاحیه بازی‌های غرب آسیا در کربلا

اعتراض به رقص در کربلا / این ظلم فاحش دردآور و این حرکت فجیع در نطفه خفه گردد

حجت الاسلام حسین انصاریان -استاد حوزه علمیه قم- در پیامی به حواشی برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های قهرمانی غرب آسیا در ورزشگاه کربلا واکنش نشان داد.

اعتراض به رقص در کربلا / این ظلم فاحش دردآور و این حرکت فجیع در نطفه خفه گردد

متن پیام حجت الاسلام حسین انصاریان در این باره به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون
ما عشت اراک الدهر عجبا

هرگز در باورمان نمیگنجید که در برابر چشمان شیعیان غیرتمند عراق که همه ساله میزبان میلیون ها زائر حضرت سیدالشهدا هستند در مراسم ورزشگاهی در حریم مقدس و پاک کربلا و حرم پاک و مطهر آل الله (ع) که محل نزول ملائکه و قدمگاه اولیا و انبیا و ائمه معصومین (ع) و سرزمین کرب و بلا و غم و مصیبت جانکاه آل طه (ع) است، زنان رقاصه و نوازنده که یاد آور فساد بنی امیه و وارث یزید و یزیدیانند حضور یابند و قلب مقدس امام زمان (عج) و اهل بیت (ع) و شیعیان پاک و مخلص را به درد آورند و با این حرکت شیطانی دل شیطان صفتان و دشمنان اهل بیت (ع) خصوصا وهابیت خبیث را شاد نمایند و داغی جانگداز بر پیکر اسلام بگذارند.

امید است با موضع گیری صریح مراجع و علمای اعلام و اعتراض فراگیر و جدی شیعیان مخلص و غیور و اعلام انزجار از این گونه رفتارهای بی شرمانه و موزیانه، این ظلم فاحش دردآور و این حرکت فجیع در نطفه خفه گردد و از تکرار آن در این سرزمین مقدس جلوگیری شود و با استغفار به درگاه ربوبی و عذرخواهی از ساحت مقدس ارباب غریب و مظلوم، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند رشید امیرالمومنین حضرت قمربنی هاشم(ع) و خاندان پاک رسول با کرامت اسلام (ص) موجبات شادی آن حضرات فراهم و قلب جریحه دارشان التیام یابد."

گفتنی است؛ انتشار عکس هایی از رقص برخی زنان در یک مراسم ورزشی که در ورزشگاه کربلا برگزار شده بود، موجی از واکنش ها در ایران را به همراه داشت.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • علی
    0

    جناب انصاریان اینهمه رقاصی و بی شرمی در کشومان انجام شده و میشود چطور صدایتان درنیامد . موضع گیریتان در مورد کربلا درست است اما فقط سرتان به ان طرف مرزها نباشد . مثل اینکه مملکت ما هم جمهوری اسلامیست .

    نظرات شما -
    • متین...
      0

      با سلام....دو ست عزیز :قیاس شما مع الفارقه... هر چیزی رو باید با موقعیت مکان و زمان بسنجی... امام حسین ع (رحمت الواسعه) هستن.... برکات وجودی اقاسید الشهدا تا قیامت برسر هممون هس...من یقن دارم که شما هم تا الان از این عنایات بی بهره نبودین.. @@@یه سوال... انشاالله پدر ومادرتون ۱۲۰ ساله شن... آیا حاضری برا مراسم ترحیمشون مطرب ورقاصه بیاری.. @@@ یه پیشنهاد: در دستگاه امام حسین هیچ وقت، هیچ وقت،اظهار نظر نکن..مقایسه نکن..فقط ادب کن و عنایت ببین. .......(کاری که آقا ابا الفضل ع کرد).... @@@@@@ یه درد دل با ارباب: به گفته شاعر: لطفی که تو به من کرده ای،مادرم نکرد .............ای مهربانتر از پدر و مادرم ،حسین @@@@@@@التماس دعا از شما وتمامی خوانندگان پیام..@@@@@.

    • تینا
      0

      این چه ربط داره اگه تو مشهد هم بود که الانهمه دارن علم الهدی رو متهم به استبداد گری میکنه براچیه چون یک عده فقط حرمت شکستن یاد گرفتن درضمن امامان عزیز واین خاک مال همه ازادگان حفظ حرمت اون برهمه واجب یا همه چیز سیاسی میببنید

  • مرتضی
    0

    ما به دیگران اجازه نمیدهیم که در کشورمان دخالت کنند.لطفا شما هم در امورات کشورهای دیگر دخالت نکنید.مضا فا خدا و پیر و پیغمبر. امام حسین علیه السلام از ظلم به بندگان خدا تبعیض اختلاس دزدی ریا چاپلوسی تملق بیشتر ناراحت هستند تا دیدن چند تار موی دختران.اقای انصاری ایا در نظامی که ادعای خدایی دارد باید منتقدین خود را زتدانی کند .چرا حنابعالی و سایر مراجغ اعتراض علنی نمی کنید تا در قلب ملت جاودانه شوید.کار شما همش شده دفاع از حکومت و ملت را رها کرده اید .روحانیت یک زمانی پناهگاه مردم بود از جور و ظلم حکومت ها .حالا چطور است؟

  • نفوذی
    0

    شاید از طرف دشمنان ماست .نفوذی نیست ؟ که‌میخواهد روابط ایرن و‌عراق را خراب کند..؟؟. این یک‌ نمایش و یک رخ داد بین المللی هست . اگه شما با ان‌ مشکلی دارید یواشکی نامه نگاری کنیید . یا با یک‌پرواز مجانی تشریف ببرید اونجا و با علمآ شحبت کنید و تذکر بدین.. ببینید همین الان وزیر خارجه آمریکا با همتای خودش در عراق تماس گرفته و میگه ..دیدی ..این ایرانیها میخواهند تو‌ عراق هم حکومت‌کنند و مردم را به هرج و‌مرج دعوت میکنند. ما همش دو سه تا مرز باز داریم..ترکیه . ارمنستان و عراق .. عراق با ما ایرانیها لج‌کنه که خیلی بد میشه.. .خداوند همه را درمان‌کنه..

  • عبدالحسین
    0

    هتک حرمت کربلا به احتمال زیاد تعمدی است و دهن کجی به شیعیان. آیا نمی توانستند این بازی را در بغداد یا بصره انجام دهند. کربلا متعلق به همه شیعیان و مظلومان جهان است و نه فقط دولت عراق.

  • محمدابراهیم حسینمردی
    0

    دردی جانکاه که زخمهای هزار و چهارصد سال پیش را در کربلا زنده کرد ومظلومیت چهارده معصوم را براي ما یادآور شد

  • دلسرد
    0

    آقای انصاریان چرابابت اینهمه دزدی وچپاول وظلم وستم کشورمون اعتراض نمیکنی ....بسه دیگه ملت رو باموضوعات پیش پاافتاده سرگرم کردین امور عراق هیچ ربطی به شمانداره خودشون میدونن لدفن دخالت نکنین هرچند که دنیادیگه حسابتون نمیکنه ... اوضاع بقدری وخیم هستش که امنیت جانی ومالی نداریم سرقت وکیف قاپی وزورگیریای خشن به وفور روزانه داریم ..به خودتون بیایید ...مرسی اه....

    نظرات شما -
    • امین زارعی
      0

      دوست عزیز...تو چه میدانی حسین کیست..اگر یک ذره ادب داشتی....جانت که هیچ..به قول زیارت عاشورا پدر ومادرم فدای تو حسین.می گفتی..دلخوشی من فقط اربعین حسین هست..پدر ومارم و فرزندانم فدای تو حسین جان

  • سیدحشمت اله انورالحسینی
    0

    صلی اله علیک یابن رسول اله.واقعاکه!!!!.شرم برشماباد.

  • بهروز
    0

    اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِكَ عَلَيْكَ مِنّى سَلامُ اللّهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللّهُ اخِرَالْعَهْدِ مِنّى لِزِيارَتِكُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ التماس دعا...

  • یک ایرانی
    0

    در کربلا رقصیده اند! آخه یکی نیست بگه چه ربطی به تو داره. اصلا کی گفته رقص و آهنگ و ... هتک حرمته. همینه ، 40 ساله یک اقلیت 5 درصدی زندگی 95 درصد مردم ایران را به گند کشیده اند. موسقی حرام است، عشق حرام است، دوستی حرام است. زیبایی حرام است، شادی حرام است. زندگی خوب حرام است ، خوبی حرام است. اما بالا کشیدن پول مردم ، حرام نیست! موشک ساختن با پول مردم حرام نیست! کشتن مردم حرام نیست! زندانی کردن این 95 درصد حرام نیست! به گند کشیدن زندگی مردم حرام نیست! دیکتاوری مطلقه ای که مردم قبولش ندارند حرام نیست! تجاوز به زنان این مملکت حرام نیست! نمی دانم اما شما که کامنت گذاشتید و از اراجیف این آقا حمایت کرده اید نه تنها بویی از خدا و رسول خدا و دین اسلام نبرده اید ، بلکه در آن دنیا حتی در جهنم در جایگاهی بسیار بسیار بدتر از یزید خواهید داشت. من حق الناس هستم و از خدا می خواهم در نجاست یزید و امثال آن غرق شوید تا یادتان باشد ، یزید فقط 72 نفر به همراه امام شیعیان را شهید کرد، اما شما نام اسلام را با تندروی های دروغین و شیطانی خراب کردید و میلیون ها نفر را بدبخت و میلیون ها نفر را شهید کردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها