معرفی رسمی دانیله ده‌روسی توسط بوکا جونیورز

باشگاه آرژانتینی بوکا جونیورز، دانیله ده‌روسی، ستاره سابق و محبوب باشگاه رم را به عنوان بازیکن جدید خود به رسانه‌ها معرفی کرد.

معرفی رسمی دانیله ده‌روسی توسط بوکا جونیورز

بوکا جونیورز به صورت رسمی از امضای قرارداد با دانیله ده‌روسی، ستاره کهنه‌کار باشگاه ایتالیایی رم خبر داد و او را در مراسمی به رسانه‌ها معرفی کرد.

ده‌روسی 36ساله تا پیش از این کل دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه رم سپری کرده و از دست‌پرورده‌های آکادمی جوانان این باشگاه بود. اما رم امسال تصمیم گرفت به ده‌روسی اجازه دهد به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند. تصمیمی که با توجه به محبوبیت ده‌روسی در رم با اعتراض شدید هواداران این تیم روبرو شد.

در نهایت بوکا جونیورز به عنوان متقاضی به خدمت گرفتن ده‌روسی به میدان آمد و این ستاره کهنه‌کار ایتالیایی اعلام کرد همیشه به بوکا علاقه‌مند بوده است.

بوکاجونیورز دیروز در مراسمی رسمی عقد قرارداد با ده‌روسی را اعلام کرده و این ستاره ایتالیایی را به رسانه‌ها معرفی کرد. ده‌روسی در این مراسم نقش قابل توجه نیکلاس بوردیسو، هم‌تیمی سابقش در رم و مدیر ورزشی فعلی بوکا و شور و شوق فوق‌العاده‌ی هواداران بوکا را به عنوان عوامل اصلی تصمیمش برای پیوستن به این باشگاه بزرگ آرژانتینی اعلام کرد.

ده‌روسی در این مراسم گفت:" این روزها دلم می‌خواهد هر چه زودتر وارد استادیوم بوکا شوم تا از نزدیک ببینم شور و شوق هواداران یعنی چه. استقبال از من در فرودگاه بی‌نظیر بود. هر چه از شما تشکر کنم کم است و سعی می‌کنم با جدی گرفتن کارم این همه لطف را جبران کنم. باید در کارم جدی باشم تا ثابت کنم که همگی تصمیم خوبی گرفته‌ایم".

ستاره کهنه‌کار ایتالیایی در ادامه گفت:" من و نیکلاس هر چند وقت یکبار صحبت می‌کردیم. وقتی رم را ترک کردم اول به او جواب مثبت دادم ولی بعد گفتم می‌شود یک مدت به این موضوع فکر کنم؟ با توجه به اینکه 36 ساله هستم تغییر دادن همه چیز برایم ترسناک بود. ولی اینجا به من انگیزه می‌داد و نیکلاس هم تضمینی بود که می‌توانستم به او اعتماد کنم".

ده‌روسی در ادامه گفت:" آنچه من در اینجا دیده‌ام افرادی است جدی و ساختاری شبیه به آنچه در اروپا وجود دارد. اینجا برای کار کردن باشگاه مناسبی است. من 20 سال در کشوری زندگی کرده‌ام که هر روز 24ساعته با فوتبال زندگی می‌کند. می‌توانستم جای دیگری انتخاب کنم که در آن راحت باشم ولی من به جز جدیت و تعهد در این زندگی چیز دیگری نمی‌شناسم و برای همین جایی را انتخاب کردم که دیوانه‌ترین هواداران فوتبال را دارد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها