واعظی: خوشحال شدیم لیست دوتابعیتی‌ها را منتشر کردند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به اظهار نظر سفیر سعودی گفت: نتیجه‌ سیاست‌های عربستان منجر به انزوای آنها در جهان اسلام و منطقه شده است.

واعظی: خوشحال شدیم لیست دوتابعیتی‌ها را منتشر کردند

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهار نظر سفیر سعودی در سازمان ملل مبنی بر حل مسائل منطقه با گفت‌و‌گو گفت: نتیجه‌ سیاست‌های عربستان منجر به انزوای آنها در جهان اسلام و منطقه شده است.

وی افزود: سعودی‌ها جنگی را شروع کردند و تصور می‌کردند می‌توانند ظرف چند هفته آن را تمام کنند. جنگ یمن هم برای وجهه و هم برای اقتصاد آنها مضر بود. ما فکر می‌کنیم نمی‌توانند این روند را ادامه دهد. آنچه سفیر این کشور در سازمان ملل گفته موضوعی است که ما بارها گفتیم، اینکه مشکلات منطقه باید توسط کشورهای همین منطقه حل و فصل شود. ما از اینکه بتوانیم مسائل خود را با امارات و عربستان از طریق مسالمت‌آمیز حل کنیم استقبال می‌کنیم چرا که به نفع همه کشورهای منطقه است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص انتشار لیستی از دوتابعیتی‌ها نیز گفت: ما خوشحال شدیم از اینکه این لیست را منتشر کردند و جلوی هر کدام از آنها هم نوشته شده که بر اساس شواهد و قرائن تدوین شده است. یعنی بر اساس شواهد راجع‌به هر کسی در هر جای دنیا هر چیزی را می‌توانید مطرح کنید و این معلوم می‌شود که حرف آقایان هیچ‌کدام پایه و اساسی ندارد.

واعظی ادامه داد: ما نمی‌دانیم ریشه این افراد کجاست و از کجا آمده‌اند، این حرف‌ها را مطرح می‌کنند که کسی از آنها نپرسد شما از کجا آمده‌اید.

وی همچنین در مورد نامه لاریجانی به رئیس‌جمهور مبنی بر عدم اجرای صحیح پرداخت حقوق‌ها توسط دولت گفت: من این نامه را ندیدم.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اکبر حسین پور
    0

    با سلام ما ملت ایران عاجزانه از وزارت محترم اطلاعات که محبوب و معتمد ملت ایران عزیزمان میباشد خواهشمندیم که به این قضیه دخول کند چون بغیر از سربازان گمنام و بی ادعا کسی نمی تواند مچ این دو تابعیتی ها را بگیرد . دو تابعیتی ها واقعا موجب رنجش احاد ملت ایران عزیزمان میباشد.الهم عجل لولیک الفرج

  • محمد
    0

    خواهشا وزارت اطلاعات (سربازان آقا امام زمان) و برادران جان بر کف اطلاعات سپاه خودتون اسامی را تایید کنید شما تنها وزارت هستید که مردم ،شماها را با جان ودل قبول دارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها