خواب آلودگی راننده منجر به تصادف مرگبار در محور شاهرود-آزادشهر شد

رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک سانحه منجر به فوت در محور شاهرود-آزادشهر خبر داد که دلیل آن بی توجهی راننده به جلو بوده است.

خواب آلودگی راننده منجر به تصادف مرگبار در محور شاهرود-آزادشهر شد

سرهنگ خسروجردی بااعلام این خبر اظهار کرد: بعدازظهر دیروز جمعه خودروی پراید که با چهار سرنشین در محور آزادشهر به شاهرود در حرکت بود، واژگون و یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.

وی با اشاره به دلایل این سانحه رانندگی افزود: این خودرو به علت عدم توجه به جلوی راننده ۴۲ ساله آن واژگون و منجر به فوت در دم وی شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر سرنشین این پراید مصدوم و به وسیله امداد هوایی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

سرهنگ خسروجردی به رانندگان توصیه کرد: در موقع خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان رانندگی نکرده و به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه سرعت بالا همواره یکی از دلایل تصادفات جاده‌ای است یادآوری کرد: سرعت زیاد برای سبقت گرفتن، سرعت زیاد و ترکیدن لاستیک، سرعت زیاد، نقص فنی در فرآیند کنترلی خودرو و گرفتن ترمز، سرعت کمتر از حداقل سرعت در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها و مواردی از این دست بخش عمده‌ای از تصادفات و سوانح رانندگی را در جاده‌های کشورمان به خود اختصاص می‌دهند.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها