سلیمانی: اطلاعات بیمه ای باید کارآمد و در بستر الکترونیک باشد

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: ارتباطات و اطلاعات بیمه ای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدمات رسانی به مردم تقویت شود.

سلیمانی: اطلاعات بیمه ای باید کارآمد و در بستر الکترونیک باشد

غلامرضا سلیمانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با اعلام این مطلب افزود: سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیازهای جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب می شود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از دریافت عنوان نخست و جایزه ویژه توسط مرکز فن آوری ارتباطات و اطلاعات بیمه مرکزی در حوزه «خدمات رسانی در بستر الکترونیک» در بین یکصد و پنج سازمان دولتی، تصریح کرد: بلوغ خدمات الکترونیکی می تواند زمینه ساز بهره گیری از تمامی ظرفیت های صنعت بیمه کشور و در نهایت افزایش ضریب نفوذ در جامعه باشد.

وی از صنعت بیمه به عنوان امانتدار اطمینان و اعتماد مردم یاد کرد و افزود: تبادل اطلاعات بین دستگاه های مرتبط از الزامات سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که باید ضمن رعایت حقوق بیمه گذاران این مبادلات صورت بگیرد.

رییس شورای عالی بیمه در حاشیه این بازدید با مدیران استارت آپ های بیمه ای به گفت وگو نشست و با ارائه رهنمودهایی شخصا برای رفع ابهام ها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد.

بر اساس این گزارش رییس کل بیمه مرکزی در بازدید از غرفه های مختلف، ضمن تبادل نظر با کارشناسان شرکت بیمه ایران، اپلیکیشن های بیمه ای و مدیران ارشد دستگاه های متناظر، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها