عضو کمیسیون امنیت ملی:

مذاکره دوباره با آمریکا با منافع ملی‌مان در تضاد است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم چون مذاکره با منافع ملی و امنیت ما در تضاد است.

مذاکره دوباره با آمریکا با منافع ملی‌مان در تضاد است

محمدجواد جمالی درباره برخی اظهارات مبنی بر احتمال مذاکره ایران و آمریکا، گفت: همانطور که می‌دانید سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تحت تدابیر مقام معظم رهبری تعیین شده است و همانطور هم که ایشان اعلام کردند ما در این شرایط مذاکره‌ای با آمریکا نداریم.

وی ادامه داد: این شعاری هم که آمریکایی‌ها برای مذاکره با ایران سر دادند، برای رسیدن به یک نتیجه منطقی نیست، بلکه آنها مذاکره را به عنوان روشی در جهت فشار به جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌کنند.

جمالی تصریح کرد: خوشبختانه در کشور ما همه گروه‌ها سیاسی و جناح‌های مختلف بر این عقیده هستند که در شرایط تهدید، تحریم، ارعاب و فشار مذاکره در اصل نوعی تحقیر است و به هیچ وجه مصلحت، عزت و حکمت ما را در بر ندارد، بنابراین ما در حال حاضر و با شرایطی که ترامپ به وجود آورده به هیچ وجه مذاکره نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تصریح کرد: ما مذاکره نمی‌کنیم چون مذاکره با منافع ملی و امنیت ما در تضاد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ابوالقاسم
    0

    اقای جمالی محترم که وظیفه دفاع وحراست از حقوق مردم را سوگند خوردی، لطفا منافع ملی را تعریف کنید، منافع مردم گرسنه وتحقیر شده را هم تعریف کنید تا حداقل بدانیم ایا تفاوتی دارد، یا مشترکاتی دارد،؟ مگر شما یا من بقال واقای معلم ویا پزشک جراح ویا قصاب محله میخواد بره مذاکره کنه؟ کسی میرود برای مذاکره که دیپلمات است وهنر وتخصص مذاکره رادارد در اصل به دیپلمات در چنین شرایطی نیاز است، گذشته از همه چرا باید از مذاکره فرار کرد به خاطر ترس از شرائط، خوب شما هم قبل از مذاکره شرائط تعیین کنید، شما صحبت هاتون مشخص ومعلومه که خبر از درد مردم ندارید البته نماینده ای که میلونها تومان هزینه کرده تا برسه به مجلس که گرسنگی نمیدونه که چیست، مسلم است که به فکر جایگاه ومقام خودش هست،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها