روز بدون خودرو در البرز

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مردان استان البرز از برگزاری سه شنبه های بدون خودرو در کرج خبر داد و گفت: استفاده از دوچرخه هم در سلامتی شهروندان و هم در کاهش آلودگی هوا موثر است.

روز بدون خودرو در البرز

.محمدرضا محمدی گفت: روز گذشته طبق روال چند هفته قبل برنامه سه شنبه‌های بدون خودرو با همکاری شهرداری منطقه هفت، هیئت دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان در گوهردشت کرج برگزار شد.

وی با بیان اینکه حدود صد نفر در این برنامه شرکت کرده بودند، افزود: این چهارمین بار بود که برنامه سه شنبه بدون خودرو در کرج برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه در سلامتی و کاهش آلودگی هوا موثر است.

محمدی به دیگر برنامه‌های هیئت دوچرخه سواری اشاره و اعلام کرد: علاوه بر سه شنبه های بدون خودرو، برنامه دوچرخه سواری در جمعه آخر هر ماه نیز در حال پیگیری و مسیرها در حال مشخص شدن است.

وی از تلاش های این هیئت برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری گفت و ادامه داد: باید طوری باشد که هر خانواده البرزی یک دوچرخه داشته باشد، از همین رو هیئت می‌تواند در خرید دوچرخه به صورت اقساط و تخفیف کمک کند.

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مردان البرز در خصوص برگزاری همایشها و مسابقات دوچرخه سواری در استان گفت: جمعه هفته جاری یک مسابقه بزرگ در مهرشهر برگزار خواهد شد که در آن قهرمانان کشوری و آسیایی حضور دارند.

وی از پتانسیل‌های البرز در زمینه دوچرخه ‌سواری گفت و اظهار کرد: قهرمانان استان البرز در جوانان، امید و بزرگسالان کشور حضور دارند و در این زمینه از پتانسیل خوبی برخوردار هستیم.

وی با تاکید بر تلاش هیئت دوچرخه سواری برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در این راستا پای کار هست و همه جوره از این تصمیم پشتیبانی می‌کند.

وی در پایان و در خصوص اینکه مسیرهای شهر کرج برای دوچرخه سواری مناسب نیست اعلام کرد: شورای شهر مسیرهایی را مخصوص دوچرخه سواری تصویب کرده است، می‌توان پس از آشنایی مردم مسیرها را نیز اصلاح کرد.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها