وزیر بهداشت روز چهارشنبه به کردستان سفر می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در روز چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه 96) پروژه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وزیر بهداشت روز چهارشنبه به کردستان سفر می‌کند

«سیامک واحدی» از افتتاح 11 پروژه عمرانی و درمانی این دانشگاه در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با حضور دکتر «سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و تحول در آموزش و نیز در راستای مأموریت‌های دانشگاه و بهبود وضعیت بیماران و دانشجویان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پنج پروژه در بخش آموزش شامل سالن امتحانات دانشکده پزشکی، سالن امتحانات دانشکده بهداشت، سالن مهارت‌های بالینی دانشکده پزشکی و آزمایشگاه و مرکز مهارت‌های بالینی دانشکده پیراپزشکی و مرکز سلامت به بهر ه برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: درحوزه پژوهش نیز آغاز عملیات پژوهشکده سلامت و در بخش درمان نیز می‌توان به کلینیک ویژه بانه، درمانگاه، سایت اداری و ورودی مرکز پزشکی توحید اشاره کرد.

وی خوابگاه دانشجویی 300 نفره پسران در جهت رفاه دانشجویان، پروژه‌های اداری سالن جلسات دفتر رئیس دانشگاه و تالار افتخارات را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این سفر برشمرد.

واحدی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای کل پروژه‌ها، 14 میلیارد تومان است.

این چهارمین سفر وزیر بهداشت به استان کردستان در دولت یازدهم است.

منبع: ایسنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها