طلاق در تویسرکان هشت درصد کاهش یافت

طلاق در تویسرکان هشت درصد کاهش یافت

حبیب مومیوند ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان تویسرکان اظهار داشت: کاهش نرخ طلاق در هر منطقه کار آسانی نیست و در حالی که متوسط نرخ رشد طلاق در استان همدان شش درصد است این میزان در شهرستان تویسرکان به هشت درصد رسیده است.

وی افزود: سال 94 اعتباری معادل سه میلیارد تومان در قالب تسهیلات ازدواج به جوانان در شهرستان تویسرکان اعطاشده بود که این میزان در سال 95 حدود سه برابر افزایش یافت.

مومیوند با اشاره به اقدامات مؤثر و صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان بیان کرد: تویسرکان در حوزه ورزش از شش سازمان و تشکل مردم‌نهاد برخوردار است که آغاز به کار کرده و یا در مراحل ثبت نهایی هستند.

وی گفت: تعداد تشکل‌های مردم نهادی که در سال 95 در شهرستان تویسرکان ایجاد شد به اندازه تمامی تشکل‌های مردم نهادی است که قبل از سال 95 در این شهرستان راه‌اندازی شده‌اند.

فرماندار تویسرکان افزود: کاهش چشمگیر نرخ طلاق و افزایش قابل توجه تسهیلات ازدواج در شهرستان تویسرکان نشان از فعالیت مؤثر و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، قضایی و خدماتی دارد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که برخی با بی‌انصافی می‌گویند مردم برای دریافت وام ازدواج در تویسرکان در بانک‌ها سرگردان هستند و خدمات دولت در این بخش را نادیده می‌گیرند.

مومیوند از حضور مؤثر و پررنگ جوانان در سطوح مختلف اجرایی و مدیریتی در شهرستان تویسرکان خبر داد و ابراز کرد: به زودی مجمع خیرین ازدواج در تویسرکان راه‌اندازی می‌شود.

وی بر تقویت و حمایت از سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و افزود: اکنون سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرستان تویسرکان در زمینه‌های مختلف محیط‌زیست، طبیعت و مسائل اجتماعی و فرهنگی فعال هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها