در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

واکنش سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به اظهارات محمد معتمدی/ اگر گزارشی از فساد در حوزه موسیقی دارید گزارش دهید

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود اگر فساد و مافیایی در عرصه موسیقی وجود دارد دوستان این حوزه به نهادهای مربوط اطلاع دهند.

واکنش سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به اظهارات محمد معتمدی/ اگر گزارشی از فساد در حوزه موسیقی دارید گزارش دهید

به گزارش خبرنگار فرهنگی سایت خبر فوری ، محمد معتمدی کنسرت خیریه‌ای را با یکی از مراکز خیریه تدارک دید و ۲۹ خرداد ماه این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد، معتمدی در نشست خبری این کنسرت اعلام کرد که پوستر این کنسرت در بیلبورد‌های خیابانی قرار می‌گیرد و به این شکل تبلیغات گسترده انجام می‌شود اما این خواننده در صفحه شخصی خود اعلام کرد که با وجود تلاش‌های مختلف برای انجام تبلیغات خیابانی این کار میسر نشد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت:

دوستان خوبم سلام

انتظار بیست ساله شد و علیرغم تلاش‌های انجام شده امروز یکبار دیگر در آخرین مراحل از نصب بیلبورد کنسرت بنده جلوگیری به عمل آمد. البته کنسرت به قوت خود باقی است و این مشکل فقط مربوط به نصب بیلبورد کنسرت بنده جهت اطلاع رسانی می‌باشد. در سال‌های اخیر تقریبا تمام مسیر‌هایی که برای گرفتن بیلبورد به فکرمان می‌رسید امتحان کردیم و از بسیاری از افراد یا مسئولین موثر در این حوزه کمک گرفتیم، اما ظاهرا دامنه نفوذ کارتل موسیقی ایران بسیار گسترده‌تر از آن است که فکر می‌کنیم. از همه بزرگوارانی که تلاش کردند ممنونم به کمک شما مبارزه را ادامه خواهیم داد.

این نخستین بار نیست که محمد معتمدی از باند‌های موجود در موسیقی می‌گوید. او بار‌ها در صفحه شخصی یا مصاحبه هایش اعتراضاتی را نسبت به افرادی مطرح می‌کند که به گفته وی، بازار موسیقی را به انحصار خود در می‌آورند. ماه‌ها پیش این خواننده سنتی در نامه‌ای به اهالی رسانه از سلطان کنسرت گفت و چند نفر را باند بزرگ موسیقی در کشور معرفی کرد.

فاطمه ذوالقدر سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سایت خبر فوری درباره اعتراض برخی از خوانندگان کشورمان پیرامون اختصاص بنرهای تبلیغاتی کنسرت‌ها به برخی از خوانندگان و مدیریت این موضوع از سوی یک سایت مخصوص اظهار کرد: گزارش و اطلاعاتی تا به امروز در این راستا به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارجاع داده نشده است.

وی افزود: اگر مافیا و جریان خاصی در بدنه موسیقی کشورمان در بخش‌های مختلف وجود دارد انتظار است که اصحاب این عرصه با انتقال گزارش و مدارک خود زمینه را برای رسیدگی به این دست از مسائل از سوی دستگاه‌های مسئول فراهم کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای با بیان اینکه تا آنجایی که بنده اطلاع دارم تا به امروز گزارشی مبنی بر وجود مافیای خاص در عرصه موسیقی به خصوص نحوه برگزاری کنسرت‌ها به ما گزارش نشده است، تصریح کرد: یک ضابطه و قانونی درباره نحوه تبلیغات در حوزه موسیقی وجود دارد و هزینه‌ای پرداخت می‌شود تا اجازه لازم برای برگزاری تبلیغات صورت گیرد.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: تا به امروز گزارشی مبنی بر اینکه نحوه تبلیغات درباره برگزاری کنسرت‌ها از سوی شخص خاصی تنها برای یک عده محدود صورت گیرد گزارش نشده است از این رو نمی‌توان براساس برخی از افراد اظهارنظر کرد و باید مدارک و اسناد لازم در این راستا وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: عموما این دست تبلیغات از طرف شهرداری‌ها صورت می‌گیرد و معاون مربوطه با استناد به مصوباتی که در این راستا وجود تصمیم‌گیری می‌کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره نحوه برخورد برخی از رانندگان اسنپ با بانوان و پیاده کردن آنها از خودرو و اینکه قرار است این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شود گفت: هنوز این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار ندارد اما درصدد هستیم با حضور مسئولان مربوطه این ماجرای را مورد بررسی دقیق قرار دهیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها