خانواده نقش مهمی در تاریخچه موشکی سپاه داشت

خانواده نقش مهمی در تاریخچه موشکی سپاه داشت

فائضه صفارحدادی نویسنده کتاب خط مقدم در نشست نقد و بررسی کتاب «خط مقدم» که عصر امروز (چهارشنبه) در غرفه انتشارات فاتحان در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد, در خصوص این کتاب گفت: زمانی که آقای پیکانی پروژه کتاب را به من پیشنهاد دادند یکسری مصاحبه‌های زیادی با افراد مختلف انجام شده بود ولی مصاحبه با خانواده شهید طهرانی‌مقدم انجام نشده بود و قرار نبود در این کتاب موضوعی درباره شهید طهرانی‌مقدم نوشته شود که این توفیق نوشتن کتاب در این مرحله به من واگذار شد که در مسیر نگارش کتاب مصاحبه‌های متعددی با همسر و خانواده شهید طهرانی‌مقدم انجام شد.

وی افزود: در مسیر نگارش کتاب و گفت‌وگو با خانواه شهید طهرانی مقدم متوجه شدیم که خانواده نقش مهمی در تاریخچه موشکی سپاه داشت و بار بزرگی در این مسیر بر دوش خانواده این رزمندگان و شهدا بوده است.

صفارحدادی گفت: این کتاب به صورت مستند کامل و با اتفاقات رویات و داستان گونه پیش رفته و در لابه‌لای این کتاب از دست‌نوشته‌ها و روزنوشت‌های شهید طهرانی مقدم استفاده شده و به جزئی از نگارش کتاب و حالت داستانگونه آن تبدیل شده است.

وی نگاه لطیف زنانه علاوه بر روایت خشن و خشک جنگ را از دیگر ویژگیهای این کتاب برشمرد و گفت: رعایت این نکته باعث شده که خواندن این کتاب همه طیف مخاطبین جذاب باشد. همچنین یکسری اسناد محرمانه که تا زمان جاپ کتاب فاش نشده بود در این کتاب توانستیم بگنجانیم و کار پژوهش این کتاب 8 سال به طول انجامید و دو سال نوشتن آن طول کشید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها