ستاد انتخاباتی خود جوش مردمی میرسلیم در دیلم و گناوه فعال شد

ستاد انتخاباتی خود جوش مردمی میرسلیم در دیلم و گناوه فعال شد

مهدی هنردیده با اشاره به راه‌اندازی ستاد سید مصطفی میرسلیم اظهار داشت: با توجه به اینکه دبیران حزب موتلفه استانی مسئولیت ستاد استانی سید مصطفی میرسلیم در استان‌ها را برعهده گرفته‌اند و در استان بوشهر نیز عبدالله فاتحی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر مسئولیت ستاد استانی عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه مسئولان شورای معاونان استان بوشهر اعضاء ستاد استانی سید مصطفی میرسلیم تعیین شده‌اند افزود: این ستادها در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر فعال هستند و استقبال از این ستادها به ویژه پس از مناظره جمعه گذشته پرشورتر شده است.

مسئول اخبار و اطلاعات حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر هرگونه تخریب کاندیداهای رقیب و هوادارانشان را خلاف سیاست‌ها و مشی حزب موتلفه اسلامی خواند و گفت: هدف نهایی رقابت‌های انتخاباتی باید تقویت نظام و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی باشد.

هنر دیده تاکید کرد:اعضای ستاد سید مصطفی میرسلیم در استان بوشهر حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب را در اولویت فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار داده‌اند.

وی از راه‌اندازی ستادهای خود جوش مردمی در استان بوشهر خبرداد و افزود: اکنون ستاد انتخاباتی خود جوش مردمی سید مصطفی میرسلیم در شهرستانهای دیلم و گناوه فعال شده است.

مسئول اخبار و اطلاعات حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر از معرفی مسئول ستادهای خودجوش مردمی در گناوه و دیلم خبرداد و خاطر نشان کرد: ستاد انتخاباتی خود جوش مردمی سید مصطفی میرسلیم در دیلم امیر خدری و در گناوه مجتبی دشتی تعیین شده است.

هنردیده رعایت قوانین و اخلاق انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: ستاد انتخاباتی خود جوش مردمی سید مصطفی میرسلیم با اظهار علاقه‌مندی جوانان حامی این نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فعالیت خود با رعایت تمام قوانین و مقررات و با حسن اخلاق و احترام گذاشتن به همه نامزدهای ریاست جمهوری و حامیان و طرفداران آنها و با در نظر گرفتن رضا و خشنودی خدای متعال آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به سوابق سید مصطفی میرسلیم بیان کرد: وی 34 مورد سوابق اجرایی کلان از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد، سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دوران ریاست‌جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مدت 7 سال، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرپرست شهربانی جمهوری اسلامی، قائم مقام وزیر کشور، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران و مسئول برگزاری نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را در کارنامه درخشان خود دارد.

مسئول اخبار و اطلاعات حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر به شعار نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری پرداخت و افزود: سید مصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با شعار «دولت راستی و درستی» فعالیت خود را آغاز کرده است.

هنردیده با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخاباتی خود جوش مردمی سید مصطفی میرسلیم با فعالیت‌های خود زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به نشست فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر انتخابات در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: نشست فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر با موضوع معروف و منکرهای انتخابات با حضور رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی در دفتر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها