بارش بی سابقه شدید تگرگ درکردستان/آب گرفتگی معابر تردد مردم را غیرممکن کرد

بارش شدید و بی سابقه تگرگ در استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج باعث اختلال در تردد وسایل نقلیه و مردم شده است.

بارش بی سابقه شدید تگرگ درکردستان/آب گرفتگی معابر تردد مردم را غیرممکن کرد

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی هواشناسی موج بارشی از روز سه شنبه آسمان کردستان را فرا گرفت و باعث وقوع بارش های پراکنده و رگباری در اکثر مناطق این استان شد.

بارش های پراکنده و البته رگباری باران در اکثر اوقات همراه با بارش تگرگ همراه بود و شدت این بارش ها در سراسر استان به ویژه شهرستان سنندج آب گرفتگی شدید معابر را به دنبال داشت.

شدت بارش ها ساعت دو بامداد امروز چهارشنبه بود که بارش شدید تگرگ و رگباری باران آب گرفتگی گسترده ای را در سطح معابر در اکثر شهرها و حتی روستاهای استان به دنبال داشت.

همچنین صبح امروز چهارشنبه بارش های مستمر باران ادامه دارد و در مقطعی بار دیگر بارش ها شدت گرفت و با تگرگ همراه شد که بار دیگر آب گرفتگی وسیعی را در معابر ایجاد کرده و باعث کند شدن تردد وسائل نقلیه به ویژه در سنندج شد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کردستان شرایط جوی این استان طی امروز و فردا بر همین شرایط خواهد بود و با افزایش ابر، وزش باد و احتمال وقوع بارش های پراکنده و رگباری همراه خواهد بود.

هم اکنون بلندی های حاکم بر شهر سنندج به دلیل شدت بارش تگرگ و البته در شرایطی برف سفید پوش شده است و بارش مستمر باران نیز ادامه دارد و البته دمای هوا نیز تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده است.

منبع: مهر

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها