دفاعيات آمرين حمله به مطهري در شيراز اخذ شد

پرونده حمله به مطهري در شيراز وارد سومين سال رسيدگي خود مي‌شود.

دفاعيات آمرين حمله به مطهري در شيراز اخذ شد

وكيل علي مطهري در گفت‌وگو با «اعتماد» در خصوص آخرين مرحله رسيدگي به پرونده آمرين حمله به موكلش در دادسراي نظامي گفت: شش نفر از كساني كه به ضاربين دستور حمله دادند، فروردين امسال احضار شدند.

مصطفي ترك همداني با اشاره به دفاعيات آمرين گفت: اين افراد در دفاع از خود اظهارات ضاربين كه گفته بودند «آمرين به ما دستور داده بودند تا مانع ورود علي مطهري بشويم» را رد كردند. وي افزود: «ضاربيني كه حكم‌شان صادر شده در پاسخ به اينكه چه كسي به شما گفته تجمع كنيد، اعلام كرده بودند كه در روز واقعه از طريق تلفن مخصوص با ما تماس گرفته شده، كه هم شماره تلفن و هم آن فرد تماس‌گيرنده ناشناس بودند.

به ما گفتند كه جهت عمليات ممانعت در صحنه حضور پيدا كنند». همداني با بيان اينكه در آن دادگاه مشخص شده بود كه آمرين دستور تجمع را به ضاربين داده بودند، گفت: در دفاعيات آمرين كه در فروردين امسال انجام شد آنها اقرار كردند كه ما هم مرئوس بوديم و فرد ديگري به ما اطلاع داده است، كه البته آن رييس هم در جمع اين افراد شناخته شده نيست.

آنها اعلام كردند كه در چنين مواردي با تلفن مخصوص به آنها اطلاع‌رساني مي‌شود. همداني با بيان اينكه برخي از اين آمرين در دفاع از خود گفتند كه دستور تجمع يا ممانعت، نظر شوراي تامين استان بوده تاكيد كرد: اصلا شوراي تامين چنين مصوبه‌اي نداشته و اين موضوع حقيقت ندارد. وي در پايان اظهار كرد: مقام محترم قضايي بعد از اخذ دفاعيات، براي تمامي اين افراد قرار تامين جلوگيري از فرار متهم را صادر كرد.

منبع: روزنامه اعتماد

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها