پروژه ساخت اتوبوس عجیبی که از روی خودروها عبور می‌کرد در ظاهر شکست خورده است

پروژه ساخت اتوبوس عجیبی که از روی خودروها عبور می‌کرد در ظاهر شکست خورده است

اتوبوس عجیب و غریب چینی به نام Transit Elevated Bus یا TEB را به یاد دارید؟ اتوبوسی که به دلیل خلاصی از شر ترافیک و رساندن مسافرانش در سریع ترین زمان ممکن، به صورت مرتفع طراحی شده است و می تواند از روی سایر ماشین‌های حاضر در خیابان عبور کند. این اتوبوس در مراحل اولیه با استقبال جهانی خوبی مواجه شد اما اکنون خبرهای بدی درباره‌اش منتشر شده است.

به گزارش China News نمونه اولیه واقعی این اتوبوس 22 متری که در ماه آگوست رونمایی شد بیش از دو ماه است که در محل نگهداری‌اش در حال خاک خوردن است. منبع اصلی این خبر جدید دو نفری هستند که مسئول نگهداری از TEB بوده‌اند و اکنون حتی نمی‌توانند با کارفرمای خود تماس بگیرند. نگاهی گذرا به وب سایت این پروژه نیز به همین میزان نگران کننده است و آخرین مطلب پست شده در آن به تاریخ 15 سپتامبر بر می‌گردد.

پیگیری‌های ثانویه در این زمینه از یکی از کارمندان ارشد TEB Technology Limited نشان می‌دهد که این شرکت از اواسط نوامبر با برخی مشکلات مالی جدی رو به رو شده و سرمایه گذار اصلی‌اش از ارایه بودجه خودداری کرده است و در نتیجه این شرکت برای بازپرداخت قرض‌های خود به مشکل خورده است.

یکی از کارمندان سابق شرکت TEB Technology هم به تازگی آشکار کرده که تیم 100 نفره مهندسان این شرکت در واقع تحت استخدام آن نبوده‌اند و از شرکت دیگری به نام Autek و دو دانشگاه محلی برای فعالیت مامور شده بودند. با توجه به جدا شدن تعداد دیگری از کارمندان اکنون به نظر نمی‌رسد که ادامه این راه با این شرایط برای TEB Technology چندان به صرفه باشد.

علاوه بر این مقامات محلی تایید کرده‌اند که تیم‌های اجرایی و مدیریت پروژه TEB از شهر کینگهوانگداو، یک شهر مرکزی در چین که این اتوبوس در آنجا رونمایی شد، خارج شده‌اند و درنتیجه کسی برای کار کردن روی پروژه باقی نمانده است. علاوه بر این محل تست این اتوبوس موجب آزار و اذیت مردم این شهر شده و آنها مجبورند برای عبور از آنجا از لاین خلاف جهت استفاده کنند. در حالی که قرار بود تجهیزات مورد نیاز برای تست این اتوبوس تا تاریخ 31 آگوست از آن محل خارج شود.

اتوبوس اتوبوس اتوبوس

منبع: تک شات

12

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها