مردم ‌از مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه اشتغال رنج می‌برند /باید کرامت مردم در همه حوزه‌ها حفظ شود

مردم ‌از مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه اشتغال رنج می‌برند /باید کرامت مردم در همه حوزه‌ها حفظ شود

سید‌محمد‌صادق هاشمی بعدازظهر امروز در نشست خبری ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در استان بوشهر برگزار شد با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان بوشهر مسئولان ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی معرفی شده اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در 10 شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی و مسئولان این ستادها معرفی شده است.

وی با بیان اینکه این هفته ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در بخش‌های بیست‌و‌پنج‌گانه استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: تا آخر هفته جاری ضمن ایجاد ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در بخش‌های 25 گانه و 37 شهر، به صورت خودجوش در 350 روستای استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کمیته اقشار ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر با اشاره به ایجاد ستاد اقشار این ستاد بیان کرد: کمیته اقشار ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان‌های استان بوشهر در حال راه‌اندازی است تا بتوان از همه اقشار مردم برای حضور پرشور در این عرصه بهره جست.

هاشمی با اشاره به استقبال پرشور مردم استان بوشهر از ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی خاطر‌نشان کرد: با راه‌اندازی این ستادها استقبال پرشور مردم شهرهای استان بوشهر از حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری افزایش یافته و این در حالی است که ستادهای خودجوش در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال راه‌اندازی است.

وی با اشاره به برگزاری مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در مناظره سیاسی چیزی که مردم کشورمان از آن رنج می‌برند اتفاق افتاد و آن هم مباحثات و جدال‌های سیاسی بود که کلید آن توسط گروه خاصی زده شد و یک نفر هم در مقام پاسخگویی درآمد.

مردم به واسطه مشکلات اقتصادی علاقه‌ای به مباحث سیاسی ندارند

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر با بیان اینکه مردم کشور‌ از مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه اشتغال رنج می‌برند خاطر نشان کرد: مردم کشورمان به واسطه مشکلات اقتصادی علاقه‌ای به مباحث سیاسی ندارند مردم خواهان شنیدن رسالت دولت آینده در حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جامعه هستند.

هاشمی با بیان اینکه وقتی مباحث مشکلات ازدواج، اشتغال، اقتصادی، حاشیه نشینی تبدیل به مباحث سیاسی شود جای نگرانی برای مردم است خاطر نشان کرد: با تمامی فضاهایی که در مناظره تلویزیونی ایجاد شد ولی حجت‌الاسلام رئیسی، فارغ از همه مباحثات بیان کرد که مباحث سیاسی اصلاح طلب و اصول‌گرایی برای مردم جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه زمان کار، تلاش و حل مشکلات مردم است تاکید کرد: در این مناظره تلویزیونی حجت‌الاسلام رئیسی تنها به حوزه‌های اقتصادی، اشتغال‌زایی و اجتماعی و برنامه‌های تدوین شده پرداخت و تلاش کرد به صورت فراجناحی به این مطالب و مشکلات نگاه کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر با بیان اینکه توجه به مشکلات جامعه با نگاه سیاسی یکی از نگرانی‌های مردم است افزود: حوزه مسکن نباید به صورت جناحی به آن توجه شود چراکه اگر دولتی مسکن مهر اجراء کرده دولت بعدی نباید این مشکل با دید جناحی به آن بپردازد و توجهی به حل مسکن نکند.

مبنای فعالیت حجت‌الاسلام رئیسی پرهیز از جدال‌های سیاسی است

هاشمی با بیان اینکه مبنای فعالیت حجت‌الاسلام رئیسی پرهیز از جدال‌های سیاسی است گفت: این نامزد انتخاباتی فارغ از نگاه‌های سیاسی چپ، راست، اصول‌‌گرا، اصلاح طلب و دیگر جناح‌ها به حل مشکلات توجه خاصی دارد.

وی از افزایش استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی خبرداد و گفت: پس از متانت و منش این نامزد انتخاباتی در مناظره، استقبال از وی در ستاهای انتخاباتی و جامعه افزایش یافت و گسترده‌تر شد و برای اعضای ستادهای تبلیغاتی روزهای امیدوار کننده‌ای فراهم کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر با بیان اینکه پرهیز از تخریب نامزدهای انتخاباتی از تاکیدات مهم حجت‌الاسلام رئیسی است افزود: تمامی اعضای ستاد بدون در نظر گرفتن تخریب‌ها، و مشکلاتی که جناح رقیب ایجاد می‌کند و برخی از تخریب‌ها هم توسط دشمنان خارج از کشور سازماندهی می‌شود بدون نگاه این تخریب‌ها باید برای معرفی بیشتر این نامزد انتخاباتی با نگاه اخلاقی پرداخته شود که از تاکیدات حجت‌الاسلام رئیسی است.

هاشمی با بیان اینکه همه کاندیداهای ریاست جمهوری شعار پرهیز از تخریب جناح رقیب سر می‌دهند خاطر نشان کرد: در مناظره تلویزیونی کاندیداها، مشاهده شد که حجت‌الاسلام رئیسی در عمل این مهم را ثابت که نباید چهرهای رقیب تخریب کرد.

ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی وارد مباحث و جدال‌های سیاسی نمی‌شوند

وی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی وارد مباحث و جدال‌های سیاسی نمی‌شوند تاکید کرد: اگر نگاه حجت‌الاسلام رئیسی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی معرفی شود مردم استقبال ویژه‌ای می‌کنند و 29 اردیبهشت نشان می‌دهند که طرفدار رعایت اخلاق اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر گفت: برای سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان بوشهر مکاتبات لازم انجام شده ولی زمان دقیق آن نمی‌توان اعلام کرد که تلاش می‌شود این سفر در روزهای آینده انجام شود.

هاشمی شعار دولت حجت‌الاسلام رئیسیرا «کار و کرامت» دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد اشتغال و تحول اقتصادی نیاز به حرکت انقلابی است برای حل مشکلات اشتغال و وضعیت معیشتی برنامه‌ریزی ویژه‌ای در دولت حجت‌الاسلام رئیسی شده است.

حل معضل بیکاری یکی از اولویت‌های دولت حجت‌الاسلام رئیسی است

وی با تاکید بر حل اشتغال جوانان افزود: حل معضل بیکاری یکی از اولویت‌های دولت حجت‌الاسلام رئیسی است چراکه حل این مشکل بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها برطرف می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر با بیان اینکه کرامت مردم به واسطه نبود اشتغال، تورم و مشکلات اقتصادی زیر سئوال رفته است گفت: باید کرامت مردم در همه حوزه‌ها حفظ شود چه معنا دارد دولتی پس از 4 سال یک ماه مانده به پایان دولت مشکلات یارانه‌ای دهک‌های پایین مورد توجه قرار بگیرد و یارانه‌های آنها افزایش یابد.

هاشمی با بیان اینکه افزایش یارانه دهک‌های پایین جامعه کاری بسیار خوبی است افزود: این مهم چرا یک ماه مانده به انتخابات اتفاق افتاد و چرا از قبل به فکر این مردم نبودند.

وی با بیان اینکه دولت‌ها باید به‌فکر کرامت و عزت مردم باشند گفت: همه امکانات و فرصت‌های جامعه در بخش‌های مختلف باید به‌طور مساوی بین مردم توزیع شود نه اینکه گروه خاصی از آن بهره ببرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در بوشهر با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای بیان کرد: فارغ از اینکه چه کسی رای بیاورد مهم این است که مردم به صورت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند تا دشمنان ناامید و مایوس شوند.

هاشمی از برپایی همایش‌های تخصصی در شهرستان‌های استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد در روزهای منتهی به 29 اردیبهشت همایش‌های مختلف با صنوف و اقشار گوناگون شامل فرهنگیان، بانوان، دانشجویان و دیگر قشرهای مردم استان بوشهر با سخنرانی افراد برجسته کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها