۵ میلیارد ریال قاچاق کالا در دیلم کشف شد

۵ میلیارد ریال قاچاق کالا در دیلم کشف شد

سرهنگ علیرضا رزمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم با بیان اینکه قاچاق کالا صدمات و خسارت زیادی به زیرساخت‌های اقتصادی و تولیدی وارد می‌کند اظهار داشت: برخورد قاطع با قاچاق و قاچاقچیان از اولویت‌های سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که در این راستا تیم‌های تخصصی در پلیس استان بوشهر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت قاچاقچیان در استان بوشهر رصد می‌شود تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در حوزه فعالیت قاچاقچیان، امکان هر گونه فعالیت از آنها گرفته به‌گونه‌ای که تمام نقاط این استان اعم از دریا، جاده و دیگر مکان‌ها برای قاچاقچیان ناامن شده است.

جانشین رئیس پلیس استان یوشهر از کشف قاچاق در دیلم خبرداد و خاطر نشان کرد: یک محموله قاچاق لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان دیلم کشف شد.

رزمی با بیان اینکه قاچاقچیان با مدرک و اسناد جعلی قصد انتقال کالاهای قاچاق داشتند گفت: ماموران مستقر در ایستگاه شهید موسوی دیلم حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کشنده تریلر مشکوک به حمل کالای قاچاق را متوقف و در بازرسی از آن انواع کالا شامل لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه که با مدارک جعلی اظهار شده بود کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به دستگیری قاچاقچی افزود: ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شد و در این ارتباط یک نفر دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها