لگد شیاطین سرخ به بخت خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

شاگردان ژوزه مورینیو با قبول یک تساوی خانگی در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور شدند.

لگد شیاطین سرخ به بخت خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش خبرفوری ؛ در دومین روز از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه پذیرای سوانزی بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این دیدار که لوک شاو و اریک بیلی دو مدافع منچستریونایتد به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شدند، مارکوس رشفورد در دقیقه 45 با زیرکی یک پنالتی گرفت که وین رونی آن را برای میزبان به گل تبدیل کرد. برتری شیاطین سرخ تا دقیقه 79 ادامه داشت تا اینکه گیلفی سیگوردسون با یک ضربه ایستگاهی و به لطف اشتباه مدافعان حریف، گل تساوی را برای میهمان ولزی به ثمر رساند.

به این ترتیب منچستریونایتد برای چهاردهمین بار در فصل جاری لیگ برتر (دهمین بار در خانه) به تساوی رضایت داد و با 65 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند. این بدان معناست که منچسترسیتی با پیروزی در بازی امروز خود در خانه میدلزبورو حاشیه امنیت خود را در رده چهارم جدول به 3 امتیاز افزایش خواهد داد.

امروز 3 بازی دیگر در لیگ برتر برگزار می‌شود که در دو بازی همزمان از ساعت 17:35، اورتون میزبان چلسی صدرنشین است و منچسترسیتی میهمان میدلزبورو. از ساعت 20 نیز در مهمترین بازی هفته آرسنال در دربی لندن میهمان تاتنهام خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، چلسی، تاتنهام و لیورپول به ترتیب با 78، 74 و 66 امتیاز اول تا سوم هستند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها