حمایت کوچک‌زاده از شهردار تهران/ جهانگیری "غلط اضافه می‌کند" که سابقه سپاهی قالیباف را به چالش می‌کشد

نماینده سابق و جنجالی مجلس پیش، از رفتار اسحاق جهانگیری در مناظره انتخاباتی عصبانی است و برای او از عبارت

حمایت کوچک‌زاده از شهردار تهران/ جهانگیری "غلط اضافه می‌کند" که سابقه سپاهی قالیباف را به چالش می‌کشد

به گزارش خبرفوری ، مناظره انتخاباتی در حوزه مسائل اجتماعی، واکنش‌های متعددی را در فضای اجتماعی و رسانه‌ای و مردم در پی داشته است. مهدی کوچک زاده نماینده سابق مردم تهران در مجلس، در این مناظره حامی قالیباف بود و معتقد است که حسن روحانی در این مناظره برای چندمین بار مرتکب دروغ شده و جهانگیری نیز در مخالفت با قالیباف دیگر نامزد انتخاباتی به ارزش‌های مردم توهین کرده است. با مهدی کوچک زاده را که مدتی است از فضاهای رسانه‌ای فاصله گرفته، گپ و گفت کوتاهی داشتیم. او از مضامینی درباره مناظره استفاده کرد که خبر فوری نمی تواند آنها را تایید کند اما به دلیل پایبندی به اصل آزادی بیان این گفت و گو را منتشر می کنیم. آنچه که می‌خوانید مشروح گفت و گوی او با سایت خبر فوری است.

آقای کوچک زاده، از منظر شما آیا فضای کنونی حاکی از شور و نشاط انتخاباتی است یا هنوز تنور انتخابات گرم نشده است؟

به نظر من به دلیل معضلات معیشتی فراوانی که مردم با آن مواجه هستند و تاثیری که نفر اول اجرایی کشور در رفع و يا تشدید آن می‌تواند داشته باشد مساله انتخابات برای مردم اهمیت دارد. در شرایط فعلی دغدغه درصد قابل توجهی از مردم این است که در این انتخابات با رای خودشان تاثیر لازم را بگذارند.

اولین مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

در مناظره دیروز با کمال تاسف رفتار شایسته ای از سوی آقایی که رئیس جمهور کشور است و معاون اول او شاهد نبودیم. آقای روحانی برای چندمین بار مرتکب دروغ و انكار ادعاهاي گذشته خود شدند و آقای جهانگیری به عنوان مدافع ایشان به بسیاری از مسائلی که برای مردم ارزش محسوب می‌ شود، جسارت کردند.

منظورتان از جسارت به ارزش‌ها چیست؟

آقای جهانگیری اگر با آقای قالیباف مشکل دارد اشكالي ندارد اما چرا غلط اضافی می‌کند و سابقه خدمت ايشان در كنار نورچشمان ملت در سپاه پاسداران نظير سرداران شهيد همت و زين‌الدين و باكري و شهداي زنده مثل سردار سليماني را با به كار بردن واژه‌هايي مثل نظامي و نظامي گري و گاز انبري و . . . به چالش مي كشد؟! خوب است آقاي جهانگيري بفرمايند با روحيه رانت خواري و حقوق‌هاي نجومي دوستان ايشان، نظير آنكه رئيس صندوق توسعه بود، كشور اداره شد يا به خاك سياه نشست؟ به نظر من فریب دادن مردم و خدشه دار کردن مقدسات براي رسيدن به اهداف سخيف سياسي و كسب قدرت را نمي توان عملي شرافتمندانه ارزيابي كرد!

به نظر شما آیا اولین مناظره نامزدهای انتخاباتی روی آرای مردم تاثیر دارد؟

من نتیجه گیری خودم دارم و ارزیابی از مردم ندارم. آن بخشي از مردم هم كه تصمیم خود را از قبل نگرفته‌اند، ارزیابی خود را از مناظره خواهند داشت. متاسفانه عده ای هم براساس حب و بغض‌هايي كه ممكن است براي آن دليل حقي هم داشته باشند تصمیم گیری می‌کنند و کاری به مناظرات ندارند و هر چه نامزد مورد حمایتشان حرف بزند برای او سوت و کف می‌زندند. آنها از ابتدا تصمیم گرفتند که طرفدار رنگ مشکی، بنفش یا قرمز باشند و صرفا به دنبال تسكين آلام خود با طرفداري يا مخالفت با اين و آن هستند!

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین
    0

    دوران امثال کوچک زاده تمام شده حمایت او از قالیباف شکست انتخاباتی وی را تضمین می کند.

  • رسول
    0

    سلام من هم پیام حسین را در بالا تایید میکنم ودر ضمن کوچکزاده غلط اضافه نکند. شهدا .بخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس را در چنین مواقعی به میان اوردن بی احترامی هست . سپاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها