مصباحی‌مقدم: حضور قالیباف و رئیسی با هم انتخابات را به مرحله دوم می‌کشاند

مصباحی‌مقدم: حضور قالیباف و رئیسی با هم انتخابات را به مرحله دوم می‌کشاند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: حضور رئیسی و قالیباف با هم، انتخابات را قطعا به مرحله دوم می‌کشاند چون آقایان رئیسی و قالیباف رأی 1+50 را با هم خواهند آورد.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‎مقدم، در گفت و گو با خبرآنلاین، درباره چرایی اعلام حمایت جمنا از رئیسی و قالیباف برخلاف هدف نخستش که معرفی یک نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری بود، گفت: این حاصل یک تحلیل است، این تحلیل بر این مبنا شکل گرفت که اگر هر یک از دو کاندیدای جمنا در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در صحنه بماند و دیگری انصراف دهد، پیروز نخواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: معتقدیم با حضور هر دو نامزد، انتخابات قطعا به مرحله دوم می رود؛ چون آقایان رئیسی و قالیباف رأی 1+50 را با هم خواهند آورد.

وی درباره نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نيز اظهار کرد: مناظره نخست نمی تواند نتیجه نهایی کار تلقی شود. ولي یک گام به پیش بود. این مناظره نشان داد که آقای جهانگیری در این عرصه پیشتازتر از آقای روحانی است و همین مسئله یک چالش برای آقای روحانی خواهد بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: در مناظره نخست تلویزیونی نامزدها، آقای روحانی نتوانست موقعیت برتر را در این مناظره به دست آورد. آقای قالیباف شاید نسبت به آقای روحانی برتر ظاهر شد.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حیدر
    0

    پناه بر خدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها