شهرستان اراک ۱۰۰ شهید کارگری تقدیم انقلاب کرده است

شهرستان اراک ۱۰۰ شهید کارگری تقدیم انقلاب کرده است

محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز در همایش بسیج کارگری با اشاره به اهمیت کار کارگران و صنعتگران اظهار داشت: کارگران و صنعتگران رزمندگان عرصه تولید هستند و باید توجه داشته باشیم که دشمن پس از شکست و کوتاهی دست از هدف براندازی نظام جمهوری اسلام از عرصه‌های مختلفی به جنگ با کشور ما پرداخته که عرصه اقتصاد، کار و تولید هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به اهمیت عرصه اقتصاد و کار در کشور بارها این مسئله مهم را مورد تاکید قرار داده‌اند زیرا دشمنان ما در این زمینه اهداف بسیاری دارند و در راستای تحقق اهدافشان در حال تنطیم و تدوین برنامه‌های متعددی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: موظفیم که در این ایام یاد و خاطره همه شهیدان به‌ویژه شهیدان کارگر از جمله شهید برونسی را گرامی بداریم، شهر اراک دارای 100 شهید کارگر است که یاد آنها تا همیشه زنده است.

رضایی ادامه داد: 9 اردیبهشت سالروز تشیع نمادین شهید برونسی شهید شاخص جامعه کارگری است که به این سبب رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید داشته‌اند کتاب خاک‌های نرم کوشک که سرگذشت این شهید والا مقام است را مطالعه کنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین است بتوانیم با همکاری و تعامل با صنعتگران بخش عمده‌ای از خواسته‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد تولید و اشتغال محقق سازیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: انتظار ما از بسیجیان کارگر همان انتظاری است که از بسیجیان مساجد داریم و بسیج کارگری بسیجی واقعی است که در عرصه تولید از سایر کارگران یک قدم پیشتاز باشد و در این صورت می‌توانیم پایگاه بسیج یک واحد صنعتی را فعال بدانیم.

رضایی بیان کرد: ملاک فعالیت پایگاه بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی ارتقاء سطح تولیدات یک مجموعه است که باید این امر محقق شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه ما اشتغال و تولید را انتظار دارند که امیدواریم با همدلی محقق شود، همچنین در این زمینه مشکلات برخی از کارخانجات برطرف شده و مشکلات سایر مجموعه‌ها به گوش مسئولان ارشد رسانده شده تا بتوانیم بخشی از معضلات بخش تولید و صنعت را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: نخستین پایگاه مقاومت بسیج صنعتی روز گذشته در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی حاجی‌آباد مستقر شد که امیدواریم اینگونه طرح‌ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها