کنایه خیلی ضعیف آشنا به قالیباف!

آشنا البته به آرای ضعیف روحانی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمی‌کند که روحانی تنها با ۲۵۰ هزار رای بالاتر از ۵۰ درصد رئیس جمهور شد و ضعیف ترین آرای انتخابات ریاست جمهوری پس از انقلاب را بدست آورد.

کنایه خیلی ضعیف آشنا به قالیباف!

حسام الدین آشنا چهره اول تیم عملیات روانی دولت در جدیدترین توییتش اینبار به باقر قالیباف از کاندیداهای پیشرو در انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است!

آشنا نوشته است: «از شهربانی تا شهرداری راهی طولانی نیست؛ اولی در گرو یک اراده است و دومی با 15رای حاصل می شود. اما ازشهرداری یک شهربزرگ تا کشورداری راهی دشوار پیش رو است. باید چنان عمل کرده باشید که میلیونها نفر در ایران سخنان امروزتان را باورکنند.»

آشنا البته به آرای ضعیف روحانی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری اشاره نمی کند که روحانی تنها با 250 هزار رای بالاتر از 50 درصد رئیس جمهور شد و ضعیف ترین آرای انتخابات ریاست جمهوری پس از انقلاب را بدست آورد.

همچنین آشنا در حالی غیر منصفانه از تحولات بزرگی که دکتر قالیباف در نیروی انتظامی و پس از آن در شهر تهران ایجاد کرده می گذرد که دولت تدبیر امید نه تنها کارنامه قابل توجهه ای در حوزه اقتصاد و خدمات معیشتی به مردم ندارد که در پدیده ای جدید مسئولین ارشد دولت تدبیر و امید در جلوی دوربین حتی وعده های انتخاباتی خود در حوزه اقتصاد و اشتغال را انکار هم می کنند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ۴ درصدی
    0

    ۵۰ درصد کجا

  • ۴ درصدی
    0

    البته ۵۰ درصد هم با ۱۶ درصد آقای قالی باف کم فاصله نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها