۹۱ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مندند

۹۱ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مندند

رحمان خادم امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای گاز رسانی به تمامی روستاهای واجد شرایط استان تا پایان سال 96 انجام شده است، اظهار داشت: از مجموع 752 روستای واجد شرایط بالای 20خانوار استان 572 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 169 هزار مشترک گاز طبیعی در استان وجود دارد، بیان کرد: از این تعداد 124 هزار مشترک شهری و 45 هزار مشترک روستایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: 97 درصد کل خانوارهای شهری استان و 72 درصد کل خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

خادم با بیان اینکه تعداد 15 شهر از 17 شهر استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، عنوان کرد: به طور متوسط 91 درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردارند.

وی عملیات گازرسانی به 2 شهر و 128 روستا در استان را از جمله پروژه‌های در دست اجرای این شرکت دانست و گفت: گازرسانی به تعداد 219 روستا یعنی معادل 38 درصد روستاهای استان در دولت تدبیر و امید انجام شد.

خادم افزود: گازرسانی به شهر گراب در این دولت انجام شد و عملیات شبکه‌گذاری روستایی حدود 602 کیلومتر در این دولت انجام شد و حدود 60 هزار و 740 نفر از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی پروژه فاز یک قلعه رئیسی و دیشموک، فاز دوم گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک، گازرسانی به روستاهای چیر و مقاوم‌سازی لیکک را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های استان دانست که اکنون در حال انجام عملیات اجرایی آنها هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها