استقبال و وداع مردم رامیان با پیکر مطهر یکی از شهدای حادثه میرجاوه‌

استقبال و وداع مردم رامیان با پیکر مطهر یکی از شهدای حادثه میرجاوه‌

مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید سرباز "معین بیانی" که در درگیری با اشرار در حادثه میرجاوه استان سیستان بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز با حضور مردم، خانواده‎های شهدا و شماری از مسئولان در مسجد جامع روستای گلند رامیان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید نیز فردا ساعت 9 صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رامیان برگزار و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل می‏‌شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید نیز در زادگاهش از ساعت 10.30 دقیقه صبح فردا از مسجد جامع روستای گلند تا گلزار شهدای دلند برگزار می‎شود.

سرهنگ ولی الله رضایی نژاد فرمانده مرزبانی استان گلستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: شهید سرباز "معین بیانی" پنجمین شهید گلستانی مرزبانی کشور است.

وی افزود: مرزبانان شهدای زنده هستند و سرباز معین بیانی سرباز مدافع ارزش‎ها و خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و پنجمین شهید گلستانی مرزبانی کشور از سال 88 تاکنون است که جان مقدسش را فدای خاک پاک مینه کرد.

فرمانده مرزبانی گلستان تصریح کرد: قبل از این نیز شهیدان سنچولی، پایمرد،لکزایی، جر نیز خون پاکشان را فدای میهن و دفاع از ارزش‎ها کردند.

وی یادآور شد: مرزهای پاکستان همیشه ناامن بوده و این کشور هیچ‎گونه نظارتی بر مرزهایش ندارد و مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی همیشه آماده دفاع از مرزها هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها