ستاد‌های انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی دوشنبه در ‌اردبیل افتتاح می‌شود‌

ستاد‌های انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی دوشنبه در ‌اردبیل افتتاح می‌شود‌

مالک پناهی‌سردی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه 11 اردیبهشت راس ساعت 16 به صورت همزمان در سراسر استان اردبیل افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور حسن عباسی، دوشنبه مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و روز جهانی کار و کارگر در سراسر استان اردبیل افتتاح می‌شود، گفت: این مراسم راس ساعت 16 در محل ستاد مرکزی واقع در خیابان عطایی برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگیهای لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره) با حکم رئیس وقت قوه قضائیه، به سمت دادستان تهران منصوب شده و به مدت پنج سال عهده‌دار این مسئولیت شد و از سال 73 تا 83 به مدت ده سال ریاست سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده گرفت.

مسئول روابط عمومی ستاد رئیسی در استان اردبیل افزود: حجت‌الاسلام رئیسی به مدت 10 سال از سال 83 تا سال 93 معاون اول قوه قضائیه و دو سال پس از آن به سمت دادستان کل کشور منصوب شد و از سال 91 تاکنون نیز با حکم مقام معظم رهبری به عنوان دادستان کل ویژه روحانیت و با رحلت آیت‌الله طبسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

پناهی اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های علمی و آموزشی حجت‌الاسلام رئیسی می‌توان به تدریس خارج فقه در مدرسه نواب و تدریس متون فقهی سطح عالی، قواعد فقه قضاء و فقه اقتصاد در حوزه‌های علمیه تهران و دانشگاه‌ها اشاره کرد و کتاب‌های مختلفی نیز با موضوعات حقوق، اقتصاد، فقه، عدالت اجتماعی و سبک زندگی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی منتشر شده است.

وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی همزمان در دانشگاه‌های متعدد کشور از جمله دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه شهید بهشتی به تدریس دروس تخصصی فقه قضا و فقه اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پرداخته و سطح چهار فقه و اصول از حوزه علمیه قم، فوق لیسانس حقوق بین‌الملل خصوصی، دکترای فقه و مبانی حقوق با گرایش حقوق خصوصی از دانشگاه شهید مطهری و تدریس متون فقهی سطح عالی و قواعد فقه قضاء و فقه اقتصاد در حوزه‌های علمیه تهران و دانشگاه‌ها از جمله ابعاد علمی حجت‌الاسلام رئیسی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها