نشانه‌های عبور احتمالی از «روحانی» در اظهارات «عارف»

نشانه‌های عبور احتمالی از «روحانی» در اظهارات «عارف»

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص احتمال تغییر کاندیدای اصلاح طلبان به جهانگیری با توجه به فعال شدن ستادهای انتخاباتی وی پس از مناظره روز گذشته اظهار داشت: این مسایل را رسانه‌های اصولگرا مطرح می‌کنند. ما خیلی شفاف و با صراحت و شجاعت اعلام کردیم که کاندیدای اصلی ما آقای روحانی است. در عین حال لازم می‌دانیم یکی دو نفر از جریان اصلاحات در صحنه حضور داشته باشند. با توجه به ضرورت مشارکت اکثریت مردم و در عین حال روز آخر در این باره تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: عجیب است رسانه‌های اصولگرا از خود عبور کردند و به اصلاح طلبان چسبیدند که ما از اول اعلام کردیم غیر از آقای روحانی کاندیدای دیگری هم خواهیم داشت و به همین هم عمل کردیم.

رییس شورای اصلاح طلبان گفت: درباره اینکه چه زمانی کاندیدای قطعی و نهایی اصلاح‌طلبان اعلام می‌شود گفت: روندی را داریم جلو می‌رویم، تصمیم جمعی است و فردی نیست شورای عالی سیاست‌گذاری تصمیم‌گیری می‌کند و انشاالله بموقع تصمیم منطقی را خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، پیش از مناظره روز گذشته، هیچ نکته‌ای درباره انتخاب نهایی میان دو کاندیدای اصلی جناح حامی دولت (روحانی و جهانگیری) در اظهارات شخصیت‌های شاخص اصلاح‌طلب دیده نمی‌شد؛ با این حال از امروز برخی تردید‌ها در این بین شکل گرفته است، به نحوی که تعدادی از این شخصیت‌ها علیرغم تاکید مجدد بر «اصلی» بودن روحانی، نسبت به اینکه آیا این کاندیدای اصلی همان کاندیدای «نهایی» خواهد بود یا خیر و آیا ممکن است کاندیدای فرعی جایگزین اصلی شود، نظر قاطعی ارائه نمی‌کنند و آن را به آینده موکل کرده‌اند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها